خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

تلاش دشمن برای نفوذ با غفلت برخی بیشتر شده است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع خانواده های کارکنان سپاه امامت تبریز، گفت: برخی ادعا می کنند که با عقب نشینی خود با عنوان صلح، جنگ از سر ملت و کشورمان برداشته شود در حالی که دشمن جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را آغاز کرده و با غفلت برخی تلاش خود را برای نفوذ بیشتر کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۶۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور تاکید کرد: امریکا و حامیان سلطه طلب آن با برجام دست از سر ملت ما بر نخواهند داشت بلکه برجام های دیگر را در سر دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اقتصاد مقاومتی در دولت نیز اشاره و بیان کرد: دولت در عمل به اقتصادمقاومتی پایبند نیست و فقط برای شعار دادن و رسانه ای شدن نامی از اقتصاد مقاومتی می آورند در حالی که بیشترین واردات بی رویه و غیر ضروری را داشتیم که ضربه اساسی بر اقتصاد کشور می زنند.

هاشم پور همچنین خطاب به خانواده های کارکنان سپاه امامت تبریز نیز اظهار داشت: خانواده پاسداران از کانون های انقلابی و ولایی کشور به شمار می رود و همسران نقش بسزایی در تربیت و پرورش فکری و روحی خانواده برعهده دارند و این رسالت مهمی است.

 

حسن صفدری؛ فرمانده سپاه امامت تبریز نیز در ادامه گفت: خانواده های پاسداران جهادگران گمنامی هستند که با این همه مشکلات و سختی ها خم به ابرو نمی آرند و تنها چیزی که برایشان مهم است لبخند رضایت رهبر فرزانه انقلاب مهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها