حجت الاسلام رضایی در گفتگو با بسیج:

آثار شهید مطهری مبدأ دیدگاه فکری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردل گفت:اندیشه های شهید مطهری باید به عنوان مبنای مواجهه علمی با افکار منحرف غربی جدید قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۷۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، حجت الاسلام مسلم رضایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج پیرامون ویژگی های بارز شهید مطهری بیان داشت: شهید مطهری فیلسوفی صاحب نظر و آشنا به مباحث فقه وعرفان بود.

وی افزود: شهید مطهری در میان فلاسفه معروف اسلامی تنها فردی است که دیدگاه فلسفی او به مسائل اجتماعی و سیاسی و حتی فردی است، که دیدگاه فلسفی او به مسائل اجتماعی وسیاسی و حتی مسائل زندگی تسری می یابد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره این شهید بزرگوار عنوان کرد: تبیین دیدگاه و هویت فلسفی شهید مطهری ضروری ترین وظیفه در این مقطع زمانی می باشد.

حجت الاسلام رضایی، آثار شهید مطهری را مبدأ دیدگاه فکری دانست و گفت: نشر آثار شهید مطهری و آشنا کردن قشرهای مختلف جامعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان با این آثار بعنوان مبدأ دیدگاه فکری جزء ضروریات می باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه شهید مطهری در جریان فکری اسلامی، افزود: اندیشه های شهید مطهری باید به عنوان مبنای مواجهه علمی با افکار منحرف غربی جدید قرار گیرد.

ارسال نظرات