فرمانده بسیج دانشجویی استان تهران،در جلسه سپاه استان تهران:

وظیفه بسیج دانشجویی حراست از گفتمان انقلاب است/بسیج دانشجویی خود را خرج هیچ جناحی نخواهد کرد

درویشی،وظیفه بسیج دانشجویی را حراست از گفتمان انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد:تقویت گفتمان انقلاب و روشنگری در مقابل گفتمان های غیرانقلابی در حوزه های مختلف ،بسیار حائز اهمیت است و میتواند نقش بسزایی در خود باوری جوانان داشته باشد و این مسئله باید بیش از پیش مورد توجه قرارگیرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۲۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،از غرب استان تهران،امروز مجید درویشی فرمانده بسیج دانشجویی استان تهران، در جلسه هیأت اندیشه ورز دانشگاه های استان تهران،پیرامون نقش و وظایف بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و تعاملات پیش رو اظهار داشت:بسیج همواره باید در نقش پررنگی در دانشگاه ها و تمام اجتماعات ظاهر شود و حس پرشورجوانی و روحیه مطالبه گری را همراه با یکدیگر در راستای اهداف انقلاب اسلامی همراه سازد.

 
مسئول بسیج دانشجویی استان تهران،در ادامه  وظیفه بسیج دانشجویی را حراست از گفتمان انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد:تقویت گفتمان انقلاب  و روشنگری در مقابل گفتمان های غیرانقلابی در حوزه های مختلف ،بسیار حائز اهمیت است و میتواند نقش بسزایی در خود باوری جوانان داشته باشد و این مسئله باید بیش از پیش مورد توجه قرارگیرد.


 
درویشی تصریح کرد:مجموعه بسیج دانشجویی خودش را خرج هیچ جناح خاص نخواهد کرد،ما بلندگوهای انقلاب در سطح دانشگاه ها خواهیم بود و هدفمان نیز پرشور تر برگزار شدن انتخابات پیش رو خواهد بود.

 
این مسئول بسیج دانشجویی عنوان داشت: مناظرات در دانشگاه ها باید پیگیری شود چرا که این مهم باعث افزایش اعتبار دانشگاه خواهد شد و نباید به خاطر اختلاف سلیقه ها کارهای بسیج و دانشگاه روی زمین بماند،از جمله اقدامات مهمی که تاکنون با همت بسیج دانشجویی و عوامل دانشگاه ها برگزار و پیگیری شده است میتوان به  برگزاری کنگره شهدا،دیدار با خانواده های شهدا ،راهیان نور و تاسیس مراکز علمی در حوزه پروژه محصول محور دانشجویان اشاره کرد.
/سامان ازکات
ارسال نظرات