اسلاملو در گفت‌وگو با «بسیج»:

نفوذی ها مرعوب غرب هستند

محمدرضا اسلاملو کارگردان سینما گفت: حتما نباید نفوذ رسمی باشد یک نفر باید حقوق بگیرد تا در مجموعه ای نفوذ کند؟ نه اینطور نیست به قول جلال آل احمد غرب زدگی هزار و یک نوع دارد، نفوذی ها مرعوب غرب هستند.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۳۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

محمدرضا اسلاملو کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: انقلاب اسلامی انقدر مظلوم است که وقت نکرده سر بلند کند، انقلاب اسلامی انفجار نور بود و هنوز هم اعتقاد داریم این انقلاب کار خداوند متعال بوده است.

وی در ادامه افزود: منتها برخی مسئولان تحت نفوذ هستند و انقلاب اسلامی را باور ندارند، این مسئولان ذاتا اشخاص محترم و خوبی هم هستند، اهل خدا و دین و شریعت هم هستند، نماز هم می خوانند، به طور کلی مبانی اسلامی را قبول دارند ولی تفاوتی که بین آنان و انقلابیون هست این موضوع است که ما با انقلاب اسلامی کاملا باور ایمانی داریم.

کارگردان سینما اظهار داشت: دوستان بنده از نزدیک با آن ها کار کرده اند انسان های بسیار خوبی هستند و اصلا نمی شود پشت سر آن ها حرف زد و ولی می شود ازآن ها یک انتقاد کرد آن هم این که انقلاب اسلامی را باور ندارند.

اسلاملو با بیان این که این افراد باور ندارند که انقلاب اسلامی ما فرهنگی است، گفت:با مفاهیم و شعار های انقلاب اسلامی میتوان دنیا را متقاعد کرد که انقلاب اسلامی گمشده بشر امروزی است، و ما بایددر ای خصوص حرف بزنیم و پیام های انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی متصل به ظهور است انقلابی که هدیه آخر الزمانی خداوند است، انقلابی که صاحبش برترین مخلوق خداست شما هرچیزی در این خصوص بگویید کم گفتید ولی برخی از دوستان و مسئولانی که بنده گفتم به این موضوعات باور ندارند.

وی در پایان افزود: وقتی انقلاب را باور ندارند نفوذ اتفاق می افتند، حتما نباید نفوذ رسمی باشد یک نفر باید حقوق بگیرد تا در مجموعه ای نفوذ کند؟ نه اینطور نیست به قول جلال آل احمد غرب زدگی هزار و یک نوع دارد، نفوذی ها مرعوب غرب هستند.

ارسال نظرات