معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

لزوم استفاده از توان بخش خصوصی برای پیشبرد امور و توسعه شهرها

استفاده از توان بخش خصوصی برای پیشبرد امور و توسعه شهرها مورد تاکید بوده و به این منظور رویکرد مناسبی در سال های اخیر اتخاذ شده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۲۳۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در نشست مشترک با استاندار، شهرداران و فعالان و دست اندرکاران حوزه عمرانی استان زنجان، با اشاره به اینکه جمعیت روستایی استان 10 درصد بیشتر از میانگین کشوری است، گفت: موقعیت استان برای ورود به شمالغرب کشور و ارتباط با استان های مختلف دارای اهمیت است.

جواد رحمتی افزود: استفاده از توان بخش خصوصی برای پیشبرد امور و توسعه شهرها مورد تاکید بوده و به این منظور رویکرد مناسبی در سال های اخیر اتخاذ شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در برخی بخش ها ظرفیت جدیدی برای توسعه شهرهای استان با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده و در این زمینه سرمایه گذاری صورت گرفته بخش خصوصی 5 برابر اعتبارات شهرداری ها بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان تصریح کرد: حضور بخش خصوصی می تواند کمک موثری برای پیشبرد اهداف توسعه ای شهرهای استان ایفا کند. البته نیازمند تغییراتی در قوانین مربوط به ارزش افزوده هستیم که خوشبختانه این امر در برنامه ششم توسعه لحاظ شده که برای شهرهای کوچک، کمک موثری خواهد بود.

https://goo.gl/

ارسال نظرات