خبرهای داغ:
فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران در تبریز:

دستیابی به فناوری‌های موشکی با مدیریت جهادی/ حل مشکلات اقتصادی هزار بار ساده‌تر از دستیابی به فناوری‌های نظامی است

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران در گرامیداشت سالروز شهادت سرلشگر شهید حسن شفیع‌زاده فرمانده توپخانه‌ نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: دستیابی به فناوری‌های پیچیده موشکی تصادفی نیست چراکه با همان مدیریت جهادی شهید شفیع‌زاده کار را ادامه دادیم و در این زمینه به تراز جهانی رسیدیم.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۴۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیرعلی حاجی‌زاده افزود: پس از جنگ برای اینکه به موشک نیاز داشتیم با ایجاد مراکزی به منظور دستیابی به فناوری‌های پیشرفته در این حوزه به موفقیت دست یافتند این درحالی است که در بخش هواپیماهای بدون سرنشین و پهباد نیز به موفقیت‌هایی دست یافته‌ایم.

وی گفت: شهدا در دوران جنگ توطئه‌های دشمن را با یکپارچگی پاسخ دادند تا یک متر از خاک کشور جدا نشود.

به گفته فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارهایی که شفیع‌زاده و همرزمانش انجام دادند هنوز به صورت کامل برای مردم بازگو نشده است.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی زمانی آغاز شد که استقامت انقلاب به صورت کامل صورت نگرفته بود، ادامه داد: این جنگ تنها با کشور عراق نبود بلکه کشورهای اروپایی به صورت پکپارچه با حمایت از کشور عراق در مقابل ایران صف آرایی کرده بودند.

وی تصریح کرد: این کشورها با آغاز جنگ، نه تنها به اهداف خود نرسیدند بلکه این تهدیدات به وسیله شهید شفیع زاده و همرزمانش به فرصت نیز تبدیل شد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاثیر سه ضلع مهم رهبری امام، انسجام ملت ایران و وجود مدیران و فرماندهانی مانند شهید شفیع‌زاده گفت: این عناصر در کنار هم موجب پیروزی در جنگ و غلبه بر دشمن شد.

حاجی‌زاده افزود: در دوران جنگ با شرایط تحریم تسلیحاتی مواجه بودیم و سپاه پاسداران دست خالی وارد جنگ شده بود این در حالی است که در پشت جبهه نیز منافقین برای ایجاد نفاق در بین مردم دست به انفجار و ترور می‌زدند که در نهایت این موضوع در دوران جنگ موجب به شهادت رسیدن ۱۷هزار تن شد.

وی ادامه داد: اگر جسارت امثال شهید شفیع زاده نبود در جنگ شکست می خوردیم بنابراین نباید از مساله دوران دفاع مقدس به سادگی رد شد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در دهه اول انقلاب توانستیم دشمنان خود را شکست دهیم که این موضوع موجب شد در دهه‌های بعد امریکا به روش دیگری وارد میدان جنگ با ایران شود چراکه دیگر موضوع جنگ برای آن ها مطرح نبود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه دشمنان پس از پایان جنگ وارد جنگ فرهنگی، اقتصادی و نفوذ شدند بیان کرد: دشمنان از طریق فرزندان مسئولان که در کشورهای انگلیس و کانادا تحصیل می‌کردند به پدرانشان نفوذ کردند.

وی در خصوص اینکه دشمن هر روز تحریم‌ها را افزایش می‌دهد و پول کشور را بلوکه می‌کند، گفت: حل مشکل اقتصاد و تولید در کشور هزار برابر ساده‌تر از به دست آوردن فناوری پیچیده نظامی است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت: اگر بخواهیم در عرصه غیرنظامی نصف موفقیت‌های عرصه نظامی باشیم باید مسئولان از جنس شهید باکری و شفیع زاده باشند و بدون ترس و با درک درست از شرایط الگوی درست را پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها