از سوی گروه جهادی محمدرسول الله انجام شد ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی در منطقه محروم قا

ارائه خدمات پزشکی و دندان‌پزشکی در منطقه محروم قاسمعالی پارسیان/ بیش از ۵۰۰ نفررایگان ویزیت شدند

پزشکان گروه جهادی مؤسسه خیریه محمد رسول الله با ورود به منطقه محروم قاسمعالی پارسیان بیش از ۵۰۰ نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۳۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از پارسیان خبر؛وضعیت اقتصادی بسیاری از مردم روستای قاسمعالی پارسیان به‌گونه‌ای است که حتی مایحتاج ضروری زندگی را به‌سختی تأمین می‌کنند و به‌تبع آن هزینه‌های درمانی جایی در سبد اقتصادی و مالی این مردمان مستضعف ندارد.

در راستای خدمت رسانی به روستاها و  مناطق محروم کشور یک گروه جهادی از مؤسسه خیریه محمد رسول الله سپاه شامل چشم پزشک و دندان پزشک به مدت سه روز در شهر پارسیان و روستای قاسمعالی  مستقر و به ارائه خدمات پزشکی رایگان به مردم پرداختند.

بهزاد ملک پور مسئول اکیپ اعزامی گفت:ویزیت،معاینه چشم،ارائه عینک، عصب کشی ،پر کردن دندان و جرم گیری از جمله خدماتی می باشد که به صورت رایگان به مردم ارائه می شود.

اسحاق مؤذن نسب، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پارسیان در این باره گفت:مشکلات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم زیاد است و لازم است تمامی دلسوزان نظام در جهت رفع محرومیت تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بیش از  ۵۰۰ نفر از نیازمندان ومحرومان مناطق پارسیان وروستای قاسمعالی به صورت رایگان ویزیت شده اند تصریح کرد: در آینده ای نزدیک نیز طبق هماهنگی های انجام گرفته،یک اکیپ کامل وجامع از پزشکان ومتخصصین برای دیگر نقاط محروم شهرستان برای خدمات رسانی رایگان حضور خواهند یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پارسیان افزود:علاوه بر خدمات پزشکی رایگان، در صورت نیاز، جراحی بیماران نیز با همکاری سپاه پاسداران به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

یکی از اهالی روستای قاسمعالی که از این اقدام خداپسندانه سپاه اظهار رضایت می کرد در این باره به خبرنگار ما گفت: برپایی اینگونه امکانات درمانی رایگان،از سوی سپاه باعث خوشحالی مردم در مناطق محروم شده چراکه با این کار هزینه درمان آنها و دیگر مشکلات آنها در بحث سلامت کاهش یافته است.

ارسال نظرات