خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز:

همه اقشار جامعه در انتخابات حضور پیدا کنند

امام جمعه موقت اهواز گفت: یک کاندیدای ریاست جمهوری نباید برای به دست آوردن رای مقدسات را هزینه کند و از دیدن خواب ائمه امامان سخن بگوید.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۵۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن جشن‌های نیمه شعبان و تاکید بر آشنایی مردم با معارف و عترت رسول اکرم به واسطه برگزاری این همایش‌ها و جشن‌ها اظهار کرد: به این نکته توجه داشته باشیم که به بهانه برگزاری جشن در ماه شعبان به اجرای موسیقی‌های حرام و مبتذل روی نیاوریم.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز پاسدار و دلاوری‌های پاسداران در هشت سال دفاع مقدس افزود: پاسداران پس از جنگ تحمیلی نیز با حضور خود در عرصه‌های مختلف مانند سازندگی نقش موثر خود را نشان می‌دهند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه پاسداران به انتخابات و یک گروه خاص مربوط نمی‌شوند و به تمام جامعه تعلق دارند و برای حفظ کشور و نظام خدمت می‌کند به روز جهانی کار و کارگر اشاره و خاطرنشان کرد: کارگران در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نقش بی‌بدیلی داشته رقص همه آنها در ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی به صدا بوده است و انتظار می‌رود مسئولان با توجه به معیشت و وضعیت شغلی آنها به این مساله رسیدگی کنند.

حسن‌زاده در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو و بیان اینکه این رویداد نمادی از مردم‌سالاری دینی در کشور است گفت: انتخابات نماد و نشان دهنده اعتماد مردم به نظام خود است و از این رو انتظار می‌رود همه اقشار جامعه برای حضور در این عرصه اقدام کنند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری فردی انقلابی را برای آینده خود انتخاب کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور انقلابی ادامه داد: یک کاندیدای ریاست جمهوری نباید برای به دست آوردن رای مقدسات را هزینه کند و از دیدن خواب ائمه امامان سخن بگوید.

حسن‌زاده با اشاره به انتخابات پیش روی شورای شهر و روستا در سطح کشور بیان کرد: برای رفع مشکلات موجود در شهرها باید افرادی انتخاب شوند که متخصص و امانتدار باشند و افرادی که انتخاب می‌شوند نباید به دنبال استخدامی ها و یا سفارش پیمانکارها باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها