خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

رعایت سلامت حفظ آفرینش انسان است

همزمان به هفته سلامت و به منظور ارتقا سطح آگاهی‌های بهداشتی پایوران سپاه خوی، همایش بهداشت سلامت به همت معاونت بهداشت و درمان سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۷۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در همایش بهداشت کارکنان سپاه خوی هدف اصلی از برگزاری اینگونه همایش ها را در حقیقت به حرکت در آوردن انگیزه ها و پتانسیل ها برای ارتقای سطح بهداشت در همه یگان های سپاه عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی، سلامت را نعمت بزرگی از سوی خداوند متعال دانست و خاطر نشان کرد: رعایت بهداشت و سلامت در حقیقت پاسداری از گوهر زیبای وجود آفرینش انسان است .

وی ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی نه تنها سلامت فرد و جامعه را تضمین می کند بلکه موجب سلامت روانی و پویایی جامعه می شود؛ لذا نقش همسران در خانواده برای حفظ استحکام روابط بین خانواده و در نهایت کارایی افراد در محیط کار مهم است.

ریئس شبکه بهداشت شهرستان خوی نیز در ادامه سلامت را موضوع محوری در آمادگی های دفاعی و زندگی مجموعه سپاه دانست و ادامه داد: سلامت به زندگی انسانها قوت و حیات می بخشد و درتلاشیم که در این نهاد، یک جهاد عظیم را در بخش سلامت ایجاد کنیم.

دکتر محمودزاده در ادامه با اشاره به نام گذاری سال به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات باید توجه به تولیدات زیان‌آور باشد یعنی سعی نماییم با تشکیل اکیپب و دادن مشاوره اگر نمی‌توانیم از تولید چنین محصولاتی جلوگیری کنیم، تلاش کنیم که تولید این محصولات کاهش یابد.

در ادامه ازپایوران فعال در عرصه بهداشت با حضور فرمانده سپاه و مسئول شبكه بهداشت تجلیل شد.

ارسال نظرات