خبرهای داغ:
با حضور اساتید دانشگاه عالی دفاع ملی:

نشست روشنگري و بصيرت افزايي در خوي برگزار شد

در راستای ارتقای بصیرت و آگاهی خواهران بسيجي سپاه خوی نشست روشنكري و بصيرت افزايي با حضوردکتر رشوند از اساتید دانشگاه عالی دفاع ملی در سالن آمفی تئاتر سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۷۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، دکتر رشوند از اساتید دانشگاه عالی دفاع ملی با این عنوان که دایره ی حکومت اسلام گسترده است خاطر نشان کرد: باید جلوی نفوذ را گرفت ناامید ساختن مردم نسبت به نظام و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران از نقشه های دشمن برای نفوذ است.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند بصیرت دینی و فرمان پذیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری را از ملت ایران بگیرند تا بتوانند از این طریق به پیکره اسلام و نظام اسلامی ضربه بزنند.

رشوند در ادامه خطاب به برخی خواص بیان داشته که: امام یک جمله ای دارد که می گوید دشمن وقتی از شما تعریف کند باید شک کنید. امروزه رسانه های بیگانه از هر شخص در داخل که حمایت می کنند، آن شخص باید بداند که درمسیر دشمن قدم بر می دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در حاشیه برگزاری سلسله نشست های سیاسی ویژه انتخابات با اشاره به رعایت قوانین و ضوابط نظام جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: انتخابات رخداد و حماسه عظیمی از حضور مردم در سرنوشت کشور است و زمانی که این حضور همراه با بصیرت و آگاهی باشد صدالبته فضای پس از انتخابات راحت و آرامش خواهد بود.

خواهر پاسدار لیدا سیرانی هدف از برگزاری این نشست ها را نشان دادن خط و مشی صحیح عنوان و تصریح کرد: بسیج جامعه زنان با همکاری بسیج دانشجویی و معاونت سیاسی سپاه خوی بر آن است تا با ارائه تغذیه های علمی و پژوهشی آگاه دهی دهند نه اینکه کاندیدای را معرفی نماید.

وی ادامه داد: دشمنان این روزها سعی دارند تا با استفاده از فضای مجازی و بهره جستن از تزفندها و فریب ها در جامعه اغتشاش ایجاد کنند اما چشم دوختن مردم به دهان رهبری و لبیک به منویات ایشان نقشه دشمنان را بر آب خواهد کرد.

گفتنی است در پایان به سوالات و شبهات انتخابات حضار توسط دکتر رشوند پاسخ داده شد.

ارسال نظرات