سپاه نیروی پیش رونده و پیش برنده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، از سپاه به عنوان نیروی پیش رونده و پیش برنده یاد کرد.
کد خبر: ۸۸۵۲۶۲۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) اظهار کرد: نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار توسط حرت امام خمینی (ره)، مسیر حرکت سپاه را مشخ می کند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است که باید به آن تمسک جسته و از روش و سیره این امام همام در زندگی استفاده کرد، افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات این امام حسین (ع) است.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی در شرایط نا‌باوری در مقابل ابرقدرت‌های بزرگ به پیروزی رسید، یادآور شد:‌ نظام نوپای انقلاب اسلامی برای شکل گیری و تثبیت در معرض خطر جدی دشمنان بود که با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت انقلاب اسلامی تأمین گردید.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) با دید عمیق و آینده‌نگری و تجربه انقلاب‌های دنیا فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دادند، خاطرنشان کرد:‌ به لطف خداوند متعال و هدایت امام خمینی(ره) سپاه، آنچنان فداکاری و جانفشانی در مقابل ضد انقلاب کرد که این امر موجب شد تا امام روز میلاد حضرت امام حسین(ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان هدف تاسیس سپاه را پاسداری از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه از نظام در کنار سایر نیروهای دیگر پاسداری کرده و در جامعه حماسه‌آفرینی می‌کند.

وی افزود: جذب، سازماندهی، آموزش و بکارگیری نیروهای داوطلب و بسیجی از هنرهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار کرمی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جنگ جهانی در جغرافیای کوچک خاطرنشان کرد:‌ قدرت‌های بزرگ شرق و غرب از کشور عراق حمایت می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد:‌ در شرایطی که دشمن به عمق کشور نفوذ می‌کرد، با تدبیر تاریخی امام و اعلام بسیج عمومی مردم در قالب نهاد مقدس بسیج وارد صحنه دفاع مقدس شدند و آنچنان سپاه جانفشانی کرد که عملیات‌های غرورآفرین ثامن‌‌الائمه، بیت‌المقدس، خیبر، بدر، والفجر هشت کمر دشمن را شکست.

سردار کرمی افزود: حضور در صحنه های فرهنگی، محرومیت زدایی، جنگ نرم، امر به معروف و نهی از منکر، اشراف اطلاعاتی و رصد دشمنان اسلام و انقلاب از مهمترین اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی از بهره برداری 150 هزار متر مربع فضای فرهنگی، ورزشی و علمی توسط سپاه در استان زنجان خبر داد و گفت: 55 سالن فرهنگی ورزشی و علمی توسط سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به بهره رداری رسیده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در پایان یادآور شد: همه باید در ولایتمداری همانند شهدا عمل و با داشتن روحیه جهادی به ملت ایران خدمت کنیم.

ارسال نظرات