هادی سیاسی بسیج در لردگان:

انتخابات دستاویزی برای اهانت به مقدسات دینی و ساحت معصومین نیست

هادی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج لردگان، تأکید کرد: نباید انتخابات دستاویزی برای اهانت به مقدسات دینی و ساحت معصومین علیهم السلام شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۰۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حسن فرامرزی در جلسه بصیرتی بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان لردگان، با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی، گفت: مردم همواره با حضور پرشور خود در صحنه های مختلف از انقلاب اسلامی و آرمانهای والای آن دفاع کرده اند.

فرامرزی، افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در 29اردیبهشت هستیم، باید هواداران نامزدها نسبت به رعایت اخلاق اسلامی تلاش بیشتری کنند.

وی، با اشاره به توهین به ساحت مقدس معصومین در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در استانهای دیگر، تأکید کرد: انتخابات را نباید دستاویز توهین به اعتقادات مردم نمود، چرا كه ائمه معصومین علیهم السلام در منظر مردم از قداست و جایگاه وی‍‍‍زه ای برخوردارند و شان امام هشتم شیعیان مبرای از هرگونه بهره برداری های سیاسی می باشد.

فرامرزی اظهار کرد: گلایه ما از دست اندر كاران و مسئولینی كه در آن جلسه حضور داشتند این است كه چرا نسبت به آن سخنان قبیح بی تفاوت بوده و حتی آن هتاك را با تشویق و دست زدن همراهی می كردند.

وی، در پایان گفت: انتظار ما از مسئولین قضایی و انتظامی پیگیری حقوقی و برخورد با چنین هتاكانی می باشد.

ارسال نظرات