واکنش سردار دهقان به سخنان وزیر دفاع آمریکا؛

تروريست‌ها با سلاح‌های ساخت آمريكا هر روز جنايت می‌كنند

وزير دفاع جمهوری اسلامی ايران در واكنش به ادعای وزير دفاع آمريكا گفت: امروز تروريست‌های تكفيری – وهابی با سلاح‌ها و مهمات ساخت آمريكا در اقصی نقاط جهان به ويژه سوريه و عراق جنايت می‌كنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۵۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار سرتيپ پاسدار دكتر «حسين دهقان» وزير دفاع جمهوری اسلامی ايران در واكنش به ادعای وزير دفاع آمريكا اظهار داشت: امروز تروريست‌های تكفيری – وهابی با سلاح‌ها و مهمات ساخت آمريكا در اقصی نقاط جهان به ويژه سوريه و عراق جنايت می‌كنند.
 
سردار دهقان افزود: به وزير دفاع آمريكا توصيه می‌كنم ابتدا تاريخ مجادله‌های نظامی دولت‌های پيشين آمريكا در ويتنام، عراق، سومالی، افغانستان و اخيرا در سوريه و يمن و جنايت‌های جنگی و ضد بشری صورت گرفته را مطالعه كنند و علت تلاش برای خلاصی از باتلاق‌هايی كه نابخردانه، متكبرانه و سرمستانه برای خود ايجاد كرده‌اند را بررسی، آنگاه به ريشه اتهام زنی‌های فعلی خود، پی خواهند برد.
 
وزیر دفاع گفت: ايشان و سران به اصطلاح استراتژيست آمريكا بايد بدانند كه دوره و عصر هفت تيركشی، اتهام زنی، پرونده سازی و مداخله سازی از موضع حق به جانب گذشته است و اين سخنان جابجا كردن متهم با مدعی است.
 
وی افزود: بهتر است ايشان و رهبران آمريكا در پی حل مسائل داخلی آن كشور باشند و به دنبال بحران آفرينی جديد و برافروختن شعله‌های جنگ در كره و خاورميانه نباشند.
 
سردار دهقان تصريح كرد: ملت‌ها پيام اظهارات مكارانه و رذيلانه دشمنان خود را خوب دريافت می‌كنند از این رو پاسخ ملت‌ها نيز با اقدامات آنها تناسب دارد.
 
وزير دفاع بیان کرد: ملت رنجديده يمن كه مورد تجاوز ائتلاف عربی به رهبری عربستان و حمايت تمام عيار آمريكا قرار گرفته خود با اتكا به قدرت مردم و توانمندی‌های خود مقابل اين ائتلاف و حاميان آنها ايستاده و تاكنون آن‌ها را از دستيابی به اهداف شومشان ناكام گذاشته و اين مسير را تا پيروزی ادامه خواهند داد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات