مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و نام شهدای کارگری دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: شهید نومی از شهدای مدافع جزو بسیجیان این قشر است که برای حضور در جبهه مقاومت مرخصی بدون حقوق می گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۳۱۷۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

جواد عقلمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بسیج کارگری به همت این سازمان، افزود: برگزاری این یادواره ها در ایجاد روحیه انقلابی و جهادی در خصوص اقتصاد مقاومتی برای کارگران و کارکنان موثر است.

وی ادامه داد: بسیج کارگری وظیفه خود می داند در سالی که به نام اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است در کنار کارگران و کارفرمایان گام بردارد و با دادن وام در جهت اجرای فرامین رهبر فرزانه انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی، همچون دفاع مقدس موجب سربلندی کشور شود.

عقلمند اضافه کرد: بسیج کارگری برای بررسی مشکلات موجود در کارخانجات دارای شورای عالی بسیج قشر کارگری متشکل از مدیران بسیجی کارخانجات استان و مدیران دولتی مرتبط با امر تولید و اقتصاد است که با تشکیل جلسات کارگروه های موجود در شورا به بررسی مشکلات موجود در کارخانه ها و رفع آن ها می پردازد.

آیین گرامیداشت شهدای قشر کارگری دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم(شهید نومی) آذربایجان شرقی با حضور سردار طهماسبی در راستای گرامیداشت 14هزار شهید کارگری در تبریز نیز برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها