خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 31 عاشورا:

تقویت نظام بزرگترین معروف/قدرت نرم اسلام ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 31 عاشورا در نشست روشنگری فصلی حوزه خاتم الانبیاء آبش احمد کلیبر استحکام انقلاب را بر همه چیز مقدم دانست و افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تاکید دارند؛ تقویت نظام بزرگترین معروف و تضعیف نظام بزرگترین منکر است و قوه مجریه ای که ولایت مدار نباشد در تراز دولت اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۶۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علیّ در ادامه سخنان خود به بحث انتخابات اشاره و بیان کرد: قدرت نرم و فزاینده دین اسلام، ولایت است وقتی ولایت می فرماید کلید حل همه مشکلات نگاه به داخل و اتکا به داخل است و دولت بگوید کلید حل همه مشکلات در واشنگتن و رابطه با غرب و آمریکاست آیا این ولایتمداری است.

وی تاکید کرد: باید با بصیرت کامل فردی را برای اداره مملکت انتخاب کنیمکه ولایت را تقویت کند و با تشکیل یک دولت انقلابی و دفاع از اسلام و انقلاب بستر را برای ظهور آماده سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: انتخابات تجلی روح دموکراسی در نظام اسلامی است چراکه همه گروها و جناح های سیاسی برنامه های خود را ارائه می کنند و مردم از بین گزینه های مطرح آن تفکری را که صلاح می دانند انتخاب می کنند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها