خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد عنوان کرد

شهید مطهری نمونه بارز ارزش‌های مقدس

امام جمعه اسدآباد شهید مرتضی مطهری را نمونه بارز ی ازارزش‌های مقدس دانست و گفت: شهید مطهری در کسوت معلم و استادی ،عالم و نویسنده و فقیه فرهیخته ولایتمداری بود که همواره به عنوان بزرگ‌ترین الگو برای معلمان و استادان است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۰۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و سالگرد شهادت استاد «مرتضی مطهری» یادواره ١٢شهید فرهنگی شهرستان اسدآباد با همکاری سپاه ناحیه و آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد برگزار شد.

امام جمعه اسدآباد در این مراسم اظهار کرد: شهادت بهترین و زیباترین مرگ‌ها است و همه ما افتخار می‌کنیم که امامان و پیامبران و بی‌بی دو عالم شهید و شهیده بوده‌اند و این افتخاربزرگی است که چون علی(ع) و امام حسین(ع) در راه خدا جان را فدا کرد.

حجت الاسلام موسی حسینی مجد با بیان اینکه در طول ٨ سال جنگ تحمیلی همه اقشار ملت ایران خوش درخشیدند که از جمله این اقشار فرهنگیان بودند، افزود: همواره فرهنگیان درکلاس درس با قلم ودرجبهه وجنگ با تفنگ درمقابل دشمنان ایثارگری های بزرگی را ازخودنشان داده اند که ١٢شهید فرهنگی شهرستان اسدآباد از جمله ایثارگری های این قشرفرهیخته است.

وی شهید مرتضی مطهری را نمونه بارز ی ازارزش‌های مقدس دانست و گفت: شهید مطهری در کسوت معلم و استادی ،عالم و نویسنده و فقیه فرهیخته ولایتمداری بود که همواره به عنوان بزرگ‌ترین الگو برای معلمان و استادان است.

حسینی مجد تصریح کرد: ولایت مداری به عنوان یکی ازویژگی های شهید مطهری کلید همه مشکلات بوده و این مفتاح ارزشمند به صورت ابزار همیشگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه بابیان اینکه ملت ایران دربرهه سخت تصمیم گیری انتخابات قراردارد، اظهار کرد: ضریب مشارکت بالای مردم در انتخابات قدرت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

وی ولایتمداری و وفاداری و ایمان را از جمله دیگر ویژگی های شهید مطهری برشمرد و تصریح کرد: ولایتمداری باید در خانواده جامعه فرهنگیان و دانشجویان و حوزه ها همواره برجسته بماند .

حسینی مجد در ادامه در رابطه با انتخابات خاطرنشان کرد: باید در انتخاب ریاست جمهوری سلیقه را طوری برنامه ریزی کنیم که راه را اشتباه نرویم چرا که درباره رای خود باید در آخرت پاسخگو باشیم.

در پایان این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا و فرهنگیان از مزار١٢شهید فرهنگی شهرستان غبارروبی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات