افتتاح پارک ولایت یاسوج

در نخستین روز از هفته نکوداشت یاسوج با حضور جمعی از مسئولان پارک ولایت این شهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۲۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
شهردار یاسوج در آئین بهره برداری از این پارک مساحت آن را بیش از 14 هکتار اعلام کرد و گفت:برای ساخت این پارک بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است که 8 میلیارد آن از محل اعتبارات شهرداری و بقیه از محل اعتبارات عمرانی استان تامین شده است.
جاوید افزود: در ساخت و عملیات اجرایی این پارک بیش از 59 هزار متر مکعب خاکبرداری ،بیش از 13 هزار متر مکعب خاک ورزی برای ایجاد فضای سبز ،4 هزار و 107 متر مکعب بتن ریزی،بیش از 31 هزار متر مربع آسفالت و نیز حدود 8 هزار متر مربع سنگ فرش با کف پوش بتنی اجرا شد.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح ایجاد بیش از 14 هزار متر مربع پارکینگ ،حدود 10 هزار متر مربع جدول کشی ،نصب 13 پایه برق نوری 15 متری،و بیش از 3 هزار متر مسیر پیاده روی و 4 هزار و 520 متر مربع نماسازی سنگی انجام شد.
شهردار یاسوج گفت: افتتاح پارک چشمه نباتی،کلنگ زنی پارک 70 هکتاری ملت در ساحل بشار،رونمایی از تندیس میدان معلم در روز معلم،برپایی نمایشگاه دستاوردهای سالهای اخیر شهرداری در حوزه های مختلف،اجرای موسیقی محلی به صورت زنده و برپایی نمایشگاههایی از صنایع دستی و محصولات سنتی استان از دیگر برنامه ها در هفته نکوداشت شهر یاسوج است.
زارعی نماینده شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ظرفیتهای منابع طبیعی و خدادادی و ظرفیت بالای گردشگری استان به ویژه در شهرستان بویراحمد گفت: هفته نکوداشت روز یاسوج فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیتهای گردشگری شهرستان بویراحمد به ویژه شهر یاسوج است.
خادمی استاندار هم این هفته را فرصتی برای ارائه راهکارهای لازم برای برون رفت مشکلات شهری یاسوج و معرفی ظرفیتهای این شهر دانست و گفت: مسئولان و دستگاههای متولی باید به خوبی از فرصت پیش آمده برای رشد و توسعه شهر یاسوج بیش از پیش تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار