شناسایی توانمندی‌ جوانان در جشنواره نشاط و امید

جشنواره نشاط و امید فرصتی مناسب برای شناسایی توانمندی‌های نسل جوان کهگیلویه و بویراحمد است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۲۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری جشنواره نشاط و امید جشنواره نشاط و امید فرصتی برای شناسایی توانمندی‌های نسل جواندر یاسوج گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های ورزشی قابل توجهی در رشته‌های مختلف دارد.
علوی با بیان اینکه اغلب این ظرفیت‌ها نیروهای جوان و بااستعداد هستند افزود: جوانان ورزشکار استان تاکنون به خوبی توانمندی و پتانسیل بالای خود را در سطوح مختلف به نمایش گذاشته‌اند.
وی با اشاره به استعدادهای بالای ورزشی در هر دو گروه بانوان و آقایان در این استان ادامه داد: این ورزشکاران با کمترین امکانات و محدودیت‌های موجود توانسته‌اند در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی به خوبی درخشیده و برای استان افتخارآفرینی کنند.
وی با تاکید بر توجه به جوانان و توسعه ورزش در استان، گفت: جوانان نخبه و مستعدی در استان داریم که باید این ظرفیت‌ها شناسایی شده و با تقویت و پرورش آنها به توسعه استان کمک کنیم.
علوی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره نشاط و امید در یاسوج افزود: این جشنواره در اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد جوان‌باوری، جوان‌گرایی و جوان‌اندیشی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: این جشنواره فرصتی مناسب برای شناسایی توانمندی‌های نسل جوان، تقویت و استفاده بهینه از آنها است.
علوی با بیان اینکه این جشنواره ویژه سنین 15 تا 29 سال برگزار می‌شود افزود: وزیر راه و شهرسازی نیز در این جشنواره حضور خواهد یافت.
ارسال نظرات