خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هریس:

حرکت سپاه در خط ولایت/ شهید مطهری با قلم خود از اسلام دفاع کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هریس با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: به دو علت نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با سالروز شهادت استاد مطهری(ره) ماهیت فرهنگی و معنوی سپاه و بسیج و پیوند و ارتباط صمیمانه‌ سپاه و بسیج با روحانیت و حرکت سپاه در خط ولایت فقیه و روحانیت اصیل است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۶۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

  حجت الاسلام حسین عبدالرحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در طول تاریخ افراد نخبه و مغزهای متفکری بوده اند که موجب تحول در دنیای علم شده و برخی از متفکران نیز پاسدار حریم مقدس اعتقادات دینی بودند که این شهید بزرگوار نیز از جمله این مردان بزرگ است.

وی ادامه داد: شهید مطهری با تحقیق و مطالعه افکار و اعتقادات غلط مخالفان اسلام با قلم خود اقدام به روشنگری در محافل دانشگاهی و با سلاح علم و ایمان از حریم اعتقادات اسلامی دفاع کرد.

حجت الاسلام عبدالرحیمی ضمن تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از جمله مهم ترین برنامه های این هفته را بزرگداشت مقام معلم در قالب مراسم حکمت مطهر، دیدار از ائمه جمعه شهرستان، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، برگزاری نشست های روشنگری و غبار روبی مزار شهدا برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها