خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بناب:

بینش مردم پای صندوق های رای مهم ترین مساله است

فرمانده سپاه بناب در جمع فرماندهان و مدیران بسیج این ناحیه، گفت: مشارکت و حضورحداکثری با بینش و آگاهی سیاسی مردم پای صندوق های رای طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب مهم ترین مساله در انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۷۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عمران دوستی افزود: رای مردم تأمین کننده امنیت ملی و رفع تهدیدات داخلی و خارجی و عامل تثبیت دین و نظام است البته اگر با شناخت و تفکر و بینش سیاسی باشد.

وی ادامه داد: بنا به این سخن امام خمینی(ره)که فرمودند؛ «نگذارید این انقلاب دست نااهلان بیفتد» و «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» باید کسی را انتخاب کنیم که شجاع و نترس از دشمن و تهدیدات پوشالی بیگانگان باشد و خلاصه یک مدیر انقلابی و کاری و به درد مردم برسد و معیشت مردم را حل کند.

دوستی احساس مسئولیت و حضور حداکثری آگاهانه را از جمله الزامات و وظائف برای نیروهای انقلاب عنوان و بیان کرد: از جمله اساسی ترین الزامات نیروهای انقلابی باز می توان به پرهیز از ورود به گروه ها و احزاب سیاسی، آگاهی و هوشیاری نسبت به جریانات سیاسی، پیگیری و درک دقیق تدابیر رهبری در زمینه انتخابات و معیارهای نامزد شایسته، محور قراردادن و سنجیدن حال و خط فعلی افراد که منطبق بر خط ولایت فقیه باشد و انتخاب آگاهانه از روی بصیرت و روشنگری و بصیرت افزائی در عموم براساس فرمایشات ولایت اشاره کرد.

وی ادامه داد: دشمن امروز با سپاه و بسیج مخالف است چراکه در سال 88 سپاه و بسیج و نیروهای انقلابی بودند که توانستند ماهیت فتنه را برملا ساخته و مردم را از اهداف شوم دشمنان داخلی وابسته به غرب آگاه سازند بنابراین فلسفه وجودی نیروهای انقلابی سپاه و بسیج، حفظ و نگهداری ازدستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و ... است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها