حجت الاسلام خوش خلق در گفتگو با «بسیج»:
کارشناس مذهبی گفت: حضرت عباس(ع) جزء کسانی بودند که در واقعه کربلا و سپاه امام حسین(ع) وفاداری خود را نسبت به ولایت ثابت کردند.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۲۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
حجت الاسلام خوش خلق کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: روز ولادت آقا حضرت ابوالفضل العباس(ع) مشهور به روز جانباز شده است.

وی افزود: حضرت عباس(ع) پسر امیرالمومنین علی (ع) و حضرت ام البنین است. در روایت از امام صادق (ع) داریم که همانا عمویم عباس(ع) در روز قیامت جایگاهی دارد که تمام شهدا به آن غبطه می خورند.

حجت الاسلام خوش خلق تصریح کرد: شجاعت در میدان جنگ ویژگی بارز آقا حضرت ابوالفضل العباس (ع) است. ایشان در سپاه امام حسین (ع) در کربلا و روز عاشورا تعداد زیادی از دشمنان را به درک واصل کردند و جان خود را در راه برادرشان از دست دادند.

وی بیان داشت: حضرت عباس(ع) جزء کسانی بودند که در واقعه کربلا و سپاه امام حسین(ع) وفاداری خود را نسبت به برادر خود نشان دادند ایشان علاقه شدیدی به امام حسین(ع) داشتند و حتی وقتی برای او امان نامه آوردند نپذیرفتند و وفاداری خود را به ولایت ثابت کردند.

حجت الاسلام خوش خلق با تبریک روز جانباز به جانبازان میهن اسلامی گفت: جانبازان ما کسانی هستند که با الگوگیری از حضرت عباس(ع) جان خود را در کف دست گرفتند و برای دفاع از وطن و به پیروی از آقا حضرت ابوالفضل العباس (ع) رنج ها را تحمل کردند.

ارسال نظرات