مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

انتخاب اصلح جز مهمترین وظایف افراد جامعه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: لزوم شناخت و تشخیص راه درست و انتخاب اصلح جز مهمترین وظایف افراد جامعه می باشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۲۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام دولتشاهی با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: مهمترین ویژگی حضرت ابوالفضل عباس (ع) دفاع و پاسداری از اسلام و ولایت مداری است و همچنین اطاعت بی قید و شرط ایشان از امام زمان خویش است.و ویژگی دیگر ایشان استقامت و معرفت نسبت به صراط مستقیم است.

وی با اشاره به ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مرزبان در کشورافزود : این جوانان ادامه دهندگان مکتب رفیع شهادت هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات بیان کرد: لزوم شناخت و تشخیص راه درست و انتخاب اصلح جز مهمترین وظایف افراد جامعه می باشد.

وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در مورد حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: حضور حداکثری مردم در این امر مهم باعث کوتاه شدن دست استکبار جهانی می شود و همچنین تبعیت کامل از قانون را برای همه کاندیداها امری لازم دانستند که حرکت در مسیر قانون را باید سرلوحه کار خود قرار دهند .

دولتشاهی گفت: لازم است با قانون شکنان در مقابل آرا مردم مقابله کرد و مهمترین ملاک های انتخاب اصلح را می توان ،صداقت ، نگاه به درون و مومن و انقلابی و دلسوز نسبت به حقوق مردم دانست و همچنین شخص باید برنامه ای جامع برای اقتصاد درون گرا و بحث تولید و اشتغال داشته باشد .و ملاک ما نه اصولگرایی است نه اصلاح طلبی .بلکه معیار فقط میزان خدمت به مردم ایران اسلامی می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد ضمن اشاره به بحث رسالت حضرت زینب (س)بعد ار واقعه عاشورا که باعث احیا و زنده نگه داشتن واقعه عاشورا شد تصریح کرد: مهمترین رسالت این بانوی بزرگ در زمینه بصیرت افزایی و روشنگری بود . و در مورد ویژگی های زنان عاشورایی مواردی را ذکر کردند از جمله : زنانی انسان ساز و جامعه ساز اند ؛زنانی پویا و شرکت کننده در عرصه های اجتماعی هستند ؛ و عزت طلب و پرورش دهنده شهیدان اند ؛ تربیت کننده انسان ها برای بندگی خدا هستند ؛ با حجاب و صبور و با صلابت و حامی حق هستندو با باطل مبارزه می کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز مبلغان و مبلغه ها چنین وظیفه ای را دارند که باید به بهترین وجه ایفا کنند وهر چه بیشتر روشنگری و بصیرت افزایی نمایند.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات