نماینده ولی فقیه در لرستان

سنداشتغال در استان تهیه شود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : مسله سند تولید یک کار بسیار اساسی و مهم است که باید دنبال شود بر اساسی نیازها؛ توانمندی ها و ظرفیت ها اجرایی تهیه شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۳۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان آیت‌الله سید احمد میرعمادی در آیین تجلیل از کارگران ؛کار فرمایان واحد های نمونه استانی که در بیت امام جمعه برگزار شد اظهار داشت : رشد و پیشرفت به کار است گرفتاری و سست عنصری به خاطر بی کاری است ؛ جامعه پیشرفته جامعه کار است.

وی با بیان اینکه فرهنگ کارما این است که کار را بالا ترین می دانیم وعبادت هفتاد جز دارد که برترین جز عبادت کار است افزود: کار جهاد در راه خداست عرق کارگر به منزله خون شهید است ؛کار وسیله تکامل است کار را ارزش می دانیم اما عمل ما با فرهنگ ما جورمطابقت ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه ما از فرهنگ غنی برخور داریم عنوان کرد: امسال که مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند باید مهم ترین برنامه مسئولان تولید و اشتغال باشد.

میرعمادی با تاکید بر اینکه سنداشتغال استان باید تهیه شود خاطر نشان کرد : مسله سند تولید یک کار بسیار اساسی و مهم است که باید دنبال شود بر اساسی نیازه؛ توانمندی ها و ظرفیت ها اجرایی تهیه شود.

وی با بیان اینکه با توجه به تلاش فراوان برای اشتغال و کار اما هنوز شاهد بیکاری هستیم که اضافه می شود تصریح کرد : دلیل این است که ما از یک مسئله غفلت کردیم و تا زمانی که به این مسئله توجه نشود مشکل اشتغال نمی توانیم حل کنیم و آن مسئله اشتغال رو ستایی است .

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : یک اشتغال روستایی باعث می شود از مهاجرت جلوگیری شود هجوم به مدارس و دانشگاه ها به کارخانجات شهر کم شود مشکلات آب و برق گاز کم خواهد شد و در کنارش تولید هم ایجاد خواهد شد .

میرعمادی با اشاره به اینکه مهم ترین مطالبه کارگران ما مطالبه و استیفای حقوق است بیان کرد: اگر کشور نیاز به تولید و پیشرفت دارد رکن اساسی اقتصاد مقاومتی کار و تلاش است حقوق مادی بایدعامل کار و کارگر باشد .

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: هرگاه ما جلو ی حقوق ها ی نجومی را گرفتیم و کارهای غیر فعال دستمزد آنها پایین آمد اقتصاد درست می شود و همه به کار می پر دازند

وی اظهار داشت : حقوق کلان برای کارهای غیر مفید است اما کارگری کار مارا مفید انجام می حقوقش پایین است که این مسئله باید درست شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به مسئله انتخابات خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه بسیار مهم است این حضور در صحنه هم در امنیت و هم اقتدار کشوراز اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی گفت: انتخابات مال مردم است و مردم باید سرنوشت خود را تعیین کنند در انتخاب دقت کنیم بین وخود و خدا فردی را انتخاب کنیم که مشکلات مردم را حل کند.

انتهای پیام /ز

ارسال نظرات