همه در هر مسئولیتی از انقلاب پاسداری می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان گفت: همه در هر مسئولیتی که فعالیت می‌کنند از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حفاظت و پاسداری می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۹۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷


به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت امام حسين (علیه السلام) و روز پاسدار جمعي از كاركنان شبكه بهداشت ودرمان شهرستان لردگان با حضور خود در سپاه ناحيه لردگان ضمن تبريك اعياد شعبانيه روز پاسدار را به پاسداران اين ناحيه تبريك گفتند.


در اين ديدار سرهنگ پاسدار سيد مسعود موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان ضمن تبريك اعياد شعبانيه اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هر كس و در هر كجا مسئوليتي دارد مي بايست خود را پاسدار خون شهدا و پاسدار ارزشهاي انقلاب اسلامي بداند و بحمدالله در مسئولين شهرستان لردگان اين مساله نمود دارد و به چشم مي آيد.

در ادامه  اين ديدار حجت الاسلام حميدرضا نباتي ضمن تبريك اعياد شعبانيه عنوان کرد: همه ما به نوعي داريم از اين نظام و انقلاب پاسداري مي كنيم، حال يكي در سپاه پاسداران و يكي در شبكه بهداشت و درمان و هر كسي در هركجاي اين نظام مسئوليتي دارد به نوعي پاسدار انقلاب اسلامي است.

ارسال نظرات