امنیت و آرامش امروز نتیجه وحدت مردم و ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: نتیجه وحدت مردم و ولایت آرامش و امنیتی است که امروز در کشور حکم روا است اما برخی آن را دست آورد مذاکرات با دیگر کشورها عنوان می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۲۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در همایش تجلیل از جانبازان که در هتل لاله شهرکرد برگزار شد، با تاکید بر اینکه جناح بندی را باید کنار گذاشت اظهار کرد: به دور از جناح بندی‌ها باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: باید با بصیرت و هوشیاری فرد اصلح را انتخاب کرد که به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب، آرامش مردم، حل مسائل اقتصادی، کوتاه کردن دست دشمن از کشور و پیرو ولایت باشد، نه اینکه به دنبال منافع دنیوی، کسب مقام و یا ابزار دست نیروهای استکبار باشد.

این مسئول تصریح کرد: وجود رهبری فرزانه، مردمی همیشه در صحنه، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، نیروهای سلحشور سپاه و ارتش تاکنون جلوی دسیسه‌ها و خباثت‌های دشمن را گرفته است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه برجام تنها سراب لغو تحریم‌های دشمن بر علیه کشور بود که محقق نشد، گفت: اینگونه اتفاقات را باید با بصیرت و دانایی تحلیل درست کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام عملکرد بعضی از ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری را نادرست عنوان و اضافه کرد:  نباید برای جمع‌آوری رأی مردم و کسب منافع دنیوی، ولایت‌مداری را فراموش کرد.

وی با بیان اینکه مقام جانباز در جامعه دارای ارزش والایی است اضافه کرد: جانبازان مانند حضرت ابوالفضل(علیه السلام) از همه وجود خود گذشتند و از قطعنامه‌ها و امان‌نامه‌های دشمن ترسی نداشتند و فقط پیروی خط ولایت و امام راحل بودند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: فتنه‌های دشمن با وجود جانبازان، خانواده‌های شهدا و وجود مردان و زنانی انقلابی و ولایت فقیه به جایی نمی‌رسد.

ارسال نظرات