عبوری:

توسعه گردشگری راهی برای ایجاد اشتغال در مازندران است/ فضای سبز در حاشیه خطوط ریلی ساری

عبوری، توسعه گردشگری را یکی از راه‌های ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای مردم دانست و درباره کمربند سبز اطرف راه آهن گفت: منابع مالی این کار تامین شده وکار جمع آوری نرده‌های فلزی و جایگزین کردن و توسعه فضای سبز به‌زودی آغازخواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۷۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی عبوری  در دیدار با مدیرکل راه آهن شمال اظهار داشت: رویکرد ما توسعه متوازن شهری و ایجاد تسهیلات در تردد و روان سازی ترافیک شهر است.

وی افزود: استفاده از قطار یکی از راه‌های کاهش ورود خودرو به شهر وکاهش مصرف سوخت وکاهش آلودگی هوا است.

عبوری با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهر، توسعه گردشگری را یکی از راه‌های ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای مردم دانست  و درباره کمربند سبز اطرف راه آهن  گفت: منابع مالی این کار تامین شده وکار جمع آوری نرده‌های فلزی و جایگزین کردن و توسعه فضای سبز به‌زودی آغازخواهد شد.

یوسف گران‌پاشا مدیرکل راه آهن شمال نیز در این نشست بر ضرورت سرعت بخشیدن به آماده‌سازی و ایجاد فضای سبز و زیبا درمسیر راه آهن ساری تاکید کرد و گفت: راه آهن در جهت رفاه شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی  بر ضرورت رعایت نکات و مسائل ایمنی تاکید کرد و گفت: از آنجا که ایجاد فضای سبز طراوت خاصی به مسیر و زیباسازی مناطق مسکونی حاشیه ریل خواهد بخشید برای حصول به این مهم راه آهن شمال آماده همکاری لازم در این زمینه و احداث تقاطع‌های غیر همسطح در مناطق پرتردد برایرفت و آمد شهروندان است.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.
نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری تسنیم در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها