سردار رجبی در دیدار با فرهنگیان به مناسبت روز معلم

تربیت نسل آینده ساز مهم ترین اقدام در توسعه و امنیت جامعه است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تربیت دانش آموزان و نسل آینده ساز را مهم ترین کار در توسعه و امنیت جامعه دانست و گفت: کسانی که در این عرصه فعالیت دارند کارشان ارزشمند است.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۹۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با اولین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم،  فرمانده سپاه بیت المقدس استان  به همراه مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با حضور در مدارس، روز معلم را تبریک گفته و از زحمات معلمان قدر دانی کردند.


سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز هدف از حضور خود در مدارس و جمع معلمان را قدرشناسی از زحمات دست اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: از زحمات کلیه فرهنگیان استان تقدیر و تشکر می کنم.


وی با بیان اینکه پیشرفت های جامعه مرهون تلاش نیروی انسانی آن جامعه است؛ تربیت دانش آموزان و نسل آینده ساز را مهم ترین کار در توسعه و امنیت جامعه دانست و گفت: کسانی که در این عرصه فعالیت دارند کارشان ارزشمند و مهم است.


رجبی تربیت نیروی انسانی مومن و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حاصل تلاش معلمان و مدارس دانست و گفت: پیشرفت های امروز کشور در ابعاد مختلف از زحمات معلمان نشات گرفته است.

در ابتدای این برنامه مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، شهدای فرهنگی، تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم، خطاب به معلمان گفت: کار شما ارزشمند است و باید قدر این رسالت را بدانید.


همچنین در ادامه این برنامه مسئولین با حضور در مدارس متوسطه اول شهید بهمنی، حیدر محی و شهید بهزاد اردلان و جمع فرهنگیان این مدارس و با اهداء لوح سپاس و شاخه گل روز معلم را به معلمان تبریک گفته و از زحمات آنان قدر دانی شد.



ارسال نظرات