نمایش پانتومیم «خنده کودکان فراگیر»

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: حامد نصر آبادیان با حضور در بین کودکان ونوجوانان دارای شرایط خاص، نمایش پانتومیم با ژانر طنز اجرا کرد.
کد خبر: ۸۸۵۴۴۹۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدجوادمحمدی در این باره اظهار داشت: کودکانی که امروز به مراکز کانون می آیند هنرمندان آینده کشور هستند پس وظیفه ما به عنوان مربی این است که در رشته های مختلف فرهنگی، هنری وادبی زمینه آشنایی کودکان ونوجوانان را فراهم کنیم.

وی گفت: مربیان و اعضای فراگیر مرکز شماره ۴ خرم آباد میزبان «حامد نصر آبادیان، از هنرمندان بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر کشور بودند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با اشاره به نمایش پانتومیم «خنده کودکان فراگیر» ادامه داد: این اجرای نمایش پانتومیم که با ژانر طنز و به همت اداره کل کانون پرورش فکری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایشی استان لرستان برنامه ریزی شده بود، مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

محمدی افزود: حامد نصر آبادیان با حضور در بین کودکان ونوجوانان دارای شرایط خاص، نمایش پانتومیم با ژانر طنز اجرا کرد.

وی نیز با ابراز خرسندی ازحضور این هنرمند در مرکز فراگیر خرم آباد گفت: با واسطه های هنری مانند نمایش می توان مسائل تربیتی و آموزه های دینی را به خوبی به بچه ها انتقال داد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اضافه کرد: از کارهای هنری هنرمندان که برای کودکان و نوجوانان اجرامی شود در کانون لرستان استقبال می کنیم.

انتهای پیام/ ش

ارسال نظرات