خبرهای داغ:
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان

سمینار ملی و بین‌المللی سیلاب و ریزگرد در خوزستان با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه سمینار سیلاب و ریزگردها با حضور رئیس حفاظت از محیط زیست کشور و نماینده مقیم سازمان ملل در ایران برگزار می‌شود گفت: برخی از مهمانان کشوری سمینار به دلیل برنامه‌های کاری قادر به حضور در سمینار نیستند.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۱۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

کیامرث حاجی‌زاده  درباره برگزاری سمینار ملی و بین‌المللی سیلاب و ریزگردها اظهار داشت: با توجه به اهمیت پیشگیری و مقابله با ریزگردها هدف از برگزاری سمینار سیلاب و ریزگردها مدیران دستگاه‌های اجرایی سطح خوزستان هستند.

وی با بیان اینکه سمینار با حضور برخی از مسئولان کشوری برگزار می‌شود، افزود: سمینار سیلاب و ریزگردها با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گری لوئیس مقیم سازمان ملل در ایران، معاونان ستاد مدیریت بحران کشور و دیگر مسئولان استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: با توجه به اخبار منتشر شده از مهمانان کشوری سمینار لازم است اطلاع دهیم که برخی از مسئولان کشوری به دلیل برنامه‌های کاری قادر به حضور در سمینار نیستند.

وی عنوان کرد: سمینار سیلاب و ریزگردها روز پنج‌شنبه 14 اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح در گیت بوستان برگزار می‌شود که بعد از ظهر همان روز 2 کارگاه آموزشی نیز راه‌اندازی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها