حجه الاسلام تویسرکانی در ساری:

عشق بخدا و حمایت از مستضعفین و مبارزه با ظالمان موجب محبوبیت خواهد شد

هر گاه سه ویژگی معنویت و عشق به خدا، حمایت و دفاع از محرومین و مستضعفین و مبارزه با ظالمین در سپاه و بسیج نهادینه گردد زمینه ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۲۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفین در برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه در مجتمع غدیر سپاه کربلا مازندران  با اشاره به آیات قرآن کریم سرآمد عمل صالح را سه موضوع عشق بخدا، دفاع از مستضعف و مبارزه با ظالم دانست.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج ارتباط صادقانه با خدا، صدق و عشق ورزی با خدا و تقوای الهی موجب محبوبیت خلق و خدا خواهد شد که پیروزی را در بر دارد.
حجه الاسلام تویسرکانی خدمت به ضعفا و محرومین را ویژگی دیگر محبوبیت خواند و گفت: در جامعه اسلامی برای مسئولین ننگ است که به دلیل بی توجهی آنان به معیشت اقشار مستضعف، کارگر و محرومین، رئیس جمهوری  توسط  عده ای مورد شعار هایی قرار بگیرند.
وی با اشاره به انتقاد مسئولین به دیگران افزود: وقتی دیگران را مورد انتقاد قرار می گیرند باید تامل کر تا چه میزان در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت قدم برداشته و یا در آن جهت اقدام شده است.
این مسئول تصریح کرد: اگر بخواهیم  سپاه و بسیج به معنای واقعی و اصلی خود بازگردند نیاید نسبت به جامعه بی تفاوت بود، نباید این اتفاقات رخ دهد، باید بنگریم که این ماجرا هنگامی رخ می دهد که ما انقلابی عمل نگردیم، خود را مقصر بدانیم و در خواب خرگوشی فرو نرویم.
 وی تبدیل نیروی انقلابی به غیر انقلابی را عامل موثر در ایجاد نگرانی  وضعیت معیشت مردم جامعه خواند.
ادامه سخنان این مقام مسئول در خبرهای بعد منتشر می شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها