جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

ضرورت توسعه فرهنگ پاسداری و عاشورایی در جامعه/ سپاه در مقابل هجمه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایستادگی میکند

حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاج صادقی گفت: طبق بیان آمریکایی‌ها نابودی انقلاب، تحریف ریل این مسیر و متوقف کردن آن تنها با تعامل و رفاقت با انقلاب میسر می‌شود که این مهم توسط مقام معظم رهبری بانفوذ تعریف‌شده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۹۴۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاج صادقی در همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که در سالن همایش کانون بسیج جوانان سپاه البرز برگزار شد، بابیان اینکه فصل تقرب و بندگی را باید غنیمت شمرد، اظهار کرد: باید مراقب بود تا فرصت سوزی در این ایام صورت نگیرد.

ضرورت توسعه فرهنگ پاسداری و عاشورایی در جامعه/ سپاه در مقابل هجمه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایستادگی میکند

وی بابیان اینکه امید است در بیست و نهم اردیبهشت سال جاری به اتکا بر الطاف الهی، شخصی به ولایت تحمیل نشود، افزود: آرزو داریم  با تکیه‌بر الطاف الهی سربازی برای ولایت مورد انتخاب مردم شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است، باید تمامی امور با بصیرت انجام گیرد.

حجت‌الاسلام‌ حاج صادقی با بیان اینکه فرهنگ پاسداری نشات گرفته از فرهنگ حسینی است  تصریح کرد: خوشا به حال کسانی که انتخاب آن‌ها توسط پروردگار صورت می‌گیرد، .

پاسداری شغل و جایگاه نیست

وی بابیان اینکه روز ولادت امام حسین (ع) تحت عنوان روز پاسدار نام‌گذاری شده است، گفت: توسعه فرهنگ پاسداری و عاشورایی در جامعه ضروری است، امام حسین(ع) در راه زنده نگاه‌داشتن دین خدا از مال و جان و اهل‌بیت خود گذشت.

وی بیان کرد: پاسداری شغل و جایگاه نیست؛ پاسداری فرهنگ حسینی است که باید در جامعه توسعه و ترویج داده شود، نباید از این فرهنگ فاصله بگیریم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید مراقبت کنیم تا وارد جناح‌ بندی‌های سیاسی نشویم، گفت: درعین‌حال باید بصیرت و بینش سیاسی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در درون جبهه انقلاب و کاروان انقلاب سلیقه‌ها و احزاب مختلف هستند، افزود: سپاه پاسداران باید مانند امام انقلاب رفتار کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج کاظمی بیان کرد: غیرت دینی ما قدری ضعیف شده، در کشور چگونه اجازه داده می‌شود نسبت به ولی‌فقیه تقدس زدایی شود.

رئیسی جمهوری می‌خواهیم که سرباز ولایت باشد

وی با تأکید بر اینکه هر فردی که به‌نظام جمهوری اسلامی دهن‌کجی کند دشمن ما است، گفت: بعد از امام خمینی(ره) رهبری چون امام انتخاب شد که اجازه نداد سیاست‌ها کوچک‌ترین تغییری داشته باشد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تأکید کرد: برخی به خیال خود گفته بودند باید به نحوی عمل کرد که در مجلس خبرگان، رهبری از جنس امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انتخاب نشود درحالی‌که تمام امور به دست خدا است.

وی با اعلام اینکه تقدس زدایی نخستین راه از بین بردن اقتدار رهبری است که توسط دشمنان اجرایی می‌شود، گفت: از نظر ما سیاست‌گذار و جهت دهنده نظام ولایت است و رئیسی جمهوری می‌خواهیم که سرباز ولایت باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج صادقی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در برابر حمله به انقلاب از جهات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ساکت و بی‌طرف نخواهد بود؛ شاخص برای ما ولایت و دفاع از ارکان انقلاب است.

دشمن درصدد از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی است

وی با اعلام اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن جبهه‌ای با چهار ویژگی نظیر عظمت و وسعت و قدرت تبلیغاتی بالا درست کرده است، گفت: دشمن درصدد از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در جنگ حق علیه باطل امکان مذاکره و گفتگو تحت هیچ عنوانی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه بین ایران و آمریکا انقلاب اسلامی قرارگرفته است، اظهار کرد: طبق بیان آمریکایی‌ها نابودی انقلاب، تحریف ریل این مسیر و متوقف کردن آن تنها با تعامل و رفاقت با انقلاب میسر می‌شود که این مهم توسط مقام معظم رهبری بانفوذ تعریف‌شده است.

وی بابیان اینکه انتخابات پیش روی ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: در انتخابات باید هوای جبهه انقلاب اسلامی را داشت و علیه جبهه استکبار اقدامات لازم را اجرایی کرد.

وی با اشاره به اینکه باید در مقابل اقدامات دشمن تنوع، ابتکار، انگیزه و برنامه هدایت‌شده داشته باشیم، گفت: این مهم با تشکیل جبهه میسر خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌ حاج صادقی تأکید کرد: در انتخابات نباید مصداقی وارد شد چراکه این مهم تنها بازی و توطئه دشمن است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها