خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

ارزش انسان در آموزه های قرآنی به علم و دانش است

امام جمعه هشترود در دیداری که معلمان و فرهنگیان بسیجی با وی داشتند، گفت: اهمیت علم و دانش در مکتب اسلام بسیار زیاد است و ارزش انسان در آموزه های قرآنی به علم و دانش است.
کد خبر: ۸۸۵۵۱۳۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی افزود: علم و دانشی ارزشمند است که انسان را به مقام خود بازگرداند و باید توجه داشت که معلمی شغل و حرفه نیست بلکه ذوق و هنر است.

وی ادامه داد: شرافت و منزلت معلم به این است که شان خدا و انبیا را در خود محقق کند و برای اینکه معلم در انجام این رسالت توفیق یابد از شان بالایی برخوردار باشد.
حجت الاسلام رحیمی بیان کرد: ذهن فراگیر دانش آموز پیوسته و همواره از رفتار و گفتار معلم سرمشق می گیرد و معلم اسوه است و دانش آموزان به دنبال این می باشند که از فضائل اخلاقی خود را همسان معلم قرار داهند و معلم باید تلاش کند تا جنبه الگویی خود را تقویت کند.

 

وی اضافه کرد: یکی از نشانه های معلم موفق و نمونه عشق به انسان سازی است و معلمان باید علاوه بر تدریس در میدان تهذیب نفس و اصلاح قلب و انسان سازی موفق باشند.

امام جمعه هشترود با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی گفت: دوران دفاع مقدس و حماسه بزرگی که ملت ایران و فرزندان غیرتمند انجام دادند نتیجه زحمات معلمان گذشته بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها