سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی شعبه اردبیل:

امسال کد رشته¬های جدیدی در حوزه صنعت و خدمات در این مرکز ایجاد می شود

نشست دوره ای رؤسای مراکز آموزش علمی کاربری استان اردبیل، چهارشنه 13 اردیبهشت در سالن جلسات مرکز آموزش علمی کابردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۹۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

سرپرست مرکز آموزش علمی و کاربردی شعبه اردبیل:

امسال کد رشته­های جدیدی در حوزه صنعت و خدمات در این مرکز ایجاد می­شود

نشست دوره ای رؤسای مراکز آموزش علمی کاربری استان اردبیل، چهارشنه 13 اردیبهشت در سالن جلسات مرکز آموزش علمی کابردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در ابتدای این نشست سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل با تبریک روز معلم و اعیاد شعبانیه، به اهمیت تعلیم و تربیت اشاره و خاطرنشان کرد: روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ایثار و تجلیل از کسانی است که علم را جرعه جرعه در جان ها جاری می کنند و با دانش خویش، جامعه را می سازند و فردایی باشکوه را نوید می دهند.

سلیم پناهی بر اهمیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: دانشگاهیان باید با رفتار و گفتار منطقی خود، آحاد جامعه را برای مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و خود ترغیب نمایند.

وی از تحصیل 400 نفر در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل خبر داد و افزود: در سال گذشته 3 کد رشته جدید در این مرکز ایجاد شد و امسال نیز با برنامه ریزی انجام شده درصدد هستیم کد رشته های جدیدی در حوزه صنعت و خدمات ایجاد نماییم.

پناهی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 1200 مترمربع با امکانات کامل به فضای آموزشی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل افزوده شد تا فضای مناسبی برای تحصیل دانشجویان فراهم گردد.

در این نشست رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم با اشاره به شعار سالجاری افزود: نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» بیشتر متوجه مراکز آموزشی است تا با انجام رسالت خود در باب آموزش، زمینه توسعه تولید و اشتغال و پرورش نیروی انسانی کارآفرین را به وجود آورد.

داریوش لطیفی با بیان اینکه بخشی از پیکره عظیم اقتصاد کشور، آموزش است خاطرنشان کرد: در فاز اول باید حداقل 30 درصد بخش های آموزشی به مهارتی تبدیل شود چرا که اگر چنین نشود و نتایج آموزش­ها به مردم ارائه نگردد و آن­ها برآیند آن را در جامعه احساس نکنند اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جامعه به نیروی آموزش دیده و کار بلد نیاز دارد تصریح کرد: برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی بایستی درون محور باشیم و با اقتصادی پویا و برون گرا و آموزش های مهارتی برای رفع نیازهای کشور تلاش کنیم.

لطیفی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در ماه جاری اضافه کرد: از مراکز آموزش عالی انتظار می رود با آگاه سازی و راهنمایی مناسب دانشجویان و انتقال آن به جامعه، مشارکت حداکثری مردم را در این دو انتخابات رقم بزنند.

ارسال نظرات