مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان :

برگزاری بیش از 1300 نشست بصیرتی در سال 95 / حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب یاس دشمن می‌شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: حضور حداکثری مردم ان شالله که حماسه‌ای در تراز انقلاب و شایسته مملکت باشد که سبب یاس دشمنان شود.
کد خبر: ۸۸۵۵۳۵۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی که در مسجد سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه روز شهادت شهید مرتضی مطهری به‌عنوان روز عقیدتی سیاسی و روز معلم نام‌گذاری شده، اظهار داشت: سپاه پاسداران، مربیان عقیدتی سیاسی و مجموعه دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه از روحیات زیبای شهید مطهری و خصوصیات این شهید بزرگوار ازجمله اخلاص در عمل، پشتکار، داشتن همت عالی، بصیرت کافی و موقعیت‌شناسی، آگاه به مقتضیات زمان و اقدام به‌موقع در مجموعه سپاه الگو گیری کرده و در مسیری حرکت کردیم که مقام معظم رهبری حرکت سپاه را در مسیر سالم می‌داند.

وی بابیان اینکه آنچه سبب شد سپاه در عرصه‌های مختلف در خط مقدم باشد اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه است، افزود: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ساز کار ارتباط با روحانیت را داشته و سپاه از محضر علمای دینی ازنظر فکری بصیرتی بهره‌مند‌است که همین سبب سالمی مجموعه سپاه شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: نماینده ولی‌فقیه در سپاه علاوه بر فعالیت‌های صیانتی و نظارتی دو رسالت خطیر در بعد معرفت افزایی اعتقادی، معنوی و بصیرت افزایی در دو معاونت عقیدتی و سیاسی انجام‌وظیفه می‌کند.

وی در رابطه با گزارش عملکرد عقیدتی سیاسی عنوان کرد: در بحث آموزش کارکنان کادر و بسیجی 4 هزار و 108 نفر در طول سال در مرکز استان، مشهد و قم آموزش‌دیده‌اند.

جلیلیان گفت: 230 مورد آموزش خانواده کارکنان درزمینهٔ تربیتی و مشاوره‌ای در امور اخلاقی و دینی، 656 جلسه قرانی و تفسیر و هزار و 362 مورد نشست‌های بصیرتی در سال گذشته داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه انشالله درزمینهٔ انتخابات پیش رو که تجدید میثاقی با آرمان‌های شهدا و خط و فکر ولایت پیش رویم، خاطرنشان کرد: هرکدام از کاندیداها رأی آورد رأی به‌نظام است و هدف و تأکید سپاه حضور حداکثری، حماسه سیاسی مردم و عدم ورود سپاه در مصادیق است و ان شالله که حماسه‌ای در تراز انقلاب و شایسته مملکت واقع شود که سبب یاس دشمنان شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات