رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره نماز ایثارگران و شهدا تا 15 شهریور

مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی و هنری نماز ایثارگران و شهدای این استان تا 15 شهریور سال جاری تمدید شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۴۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: جشنواره فرهنگی و هنری نماز ایثارگران و شهدای استان زنجان در بخش ها و رشته های مختلف شعر، داستان و داستانك، خاطره، وصیت نامه، عكس، فیلم كوتاه، وبلاگ نویسی و راه اندازی شبكه های اجتماعی برگزار می شود.

سعید ناصری افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 15 شهریور سال جاری در قالب های اعلام شده به دبیرخانه جشنواره به نشانی زنجان، میدان قائم، ساختمان سابق نهضت سواد آموزی ستاد اقامه نماز استان و یا از طریق پست الكترونیكی zn.namaz@chmail.ir ارسال كنند.

وی در ادامه اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره، اوایل مهر امسال مصادف با هفته دفاع مقدس سال جاری برگزار می شود.

علی كاظمی هدف از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز ایثارگران و شهدای استان را بهره مندی از تراوشات قلمی و آثار هنری در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز برشمرد و اظهار كرد: علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر پیرامون این جشنواره می توانند به سایت اینترنتی http://zanjan.namaz.ir مراجعه كنند.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز به ضرورت و اهمیت برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری نماز ایثارگران و شهدا اشاره كرد و گفت: چنانكه در وصیت هامه های شهدا كه به مثابه نقشه عملیاتی برای ما هستند، نیز می بینیم، آنان همواره به اقامه نماز تاكید داشتند.

ارسال نظرات