خبرهای داغ:
مسئول آموزش و پرورش آذرشهر:

بها دادن به آموزش و پرورش، مهم ترین راه در کاهش آسیب هاست

مسئول آموزش و پرورش آذرشهر در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان به مناسبت هفته معلم با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در تربیت و تعالی فرزندان گفت: از موثرترین راه های کاهش آسیب های اجتماعی بها دادن به امر آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۳۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباسقلی دواتگر، افزود: باید مقام تعلیم و تربیت و علم را تکریم کنیم تا بسیاری از آفت های اجتماعی از جامعه رخت بربندد.

وی با اشاره به ارزش علم در نزد خداوند متعال اظهار داشت: یکی از دلایل سجده فرشتگان بر حضرت آدم علمی بود که خداوند به ایشان عطا کرده بود.

دواتگر یکی از برنامه های آموزش و پرورش برای کیفی سازی امر آموزش و پرورش را طرح تعالی مدیران عنوان و بیان کرد: این طرح موجب ارتقای مدیریت مدیران مدارس می شود که آذرشهر در این طرح رتبه دوم استانی را کسب کرده است.

وی با اشاره به اهتمام آموزش و پرورش آذرشهر در امر امور پرورشی و معنوی بیان داشت: در 50 مدرسه این شهرستان هر روز نماز جماعت برگزار می شود و در مدارسی که نماز جناعت برگزار نمی شود مکانی برای اقامه نماز تدارک دیده شده است.

دواتگر با بیان اینکه در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز اقداماتی صورت گرفته است گفت: در 110مدرسه آذرشهر کلاس های آموزش خانواده و فرزندان در رابطه با جلوگیری از آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

وی با اشاره به رتبه های برتر این شهرستان در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی بیان کرد: ما مقام نخست ربات های جنگ جو، مقام چهارم ربات های مسیریاب، مقام نخست مسابقات آزمایشگاهی زیست در استان و چندین مقام دیگر را کسب کرده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها