معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

طرح آزمایشی انتخابات الکترونیکی در میادین اصلی شهر اجرایی شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از به‌کارگیری ۵۰ هزار نفر در انتخابات پیش‌رو در استان خبر داد و گفت: طرح آزمایشی انتخابات الکترونیکی در میادین اصلی شهر اجرایی شد.
کد خبر: ۸۸۵۵۶۵۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
بهگزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیرضا یونسی در جمع احزاب و گروه‌های سیاسی مازندران در استانداری با اشاره به اینکه دو انتخابات مهم در پیش رو داریم، اظهار کرد: در حال حاضر بهار سیاسی جامعه بوده و جامعه محوری در حال شکوفایی است.

وی با اعلام اینکه مردم با انتخابات شوراها به دنبال ایجاد پارلمان شهری هستند، تصریح کرد: به‌عنوان مجری انتخابات شرایط و لوازم برای برگزاری انتخابات را شروع کردیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: همه امکانات و نیروها و ساز و کار آماده برگزاری انتخابات است و آموزش نیروی انسانی از اقدامات انجام شده در این حوزه بود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات گذشته که مازندران به زعم مجریان و مردم شکوه‌مندانه‌ترین انتخابات را برگزار کردیم.

یونسی تصریح کرد: مردم با آرای خوشان افراد را انتخاب کردند و اینجا جمع شدیم تا اقدامات انجام شده در استان تشریح کنیم.

وی از به‌کارگیری ۵۰ هزار نفر در انتخابات پیش‌رو در استان خبر داد و افزود: در هشت شهر استان انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود و طرح آزمایشی انتخابات الکترونیکی در میادین اصلی شهر اجرایی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه در همه نقاط دورافتاده استان زمینه برقراری ارتباطات مورد نیاز با ستاد مرکزی استان فراهم شد، گفت: به‌عنوان مجریان به خودمان افتخار می‌کنیم که زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم کردیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها