امام جمعه ازنا:

انتخابات یک فرایند سیاسی بسیار مهم در دنیاست

امام جمعه ازنا گفت : انتخابات یک فرایند سیاسی بسیار مهم در دنیاست شما با یک رای خودتان تاثیر بسیار مهمی در انتخابات دارید
کد خبر: ۸۸۵۵۶۸۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام شاه چراغی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ازنا ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر اظهار داشت : نامزده های ریاست جمهوری باید یک برنامه برای اشتغال جوانان ارائه دهند.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری و مردم جامعه اشتغال جوانان و تولید است خطاب به نامزذپدهای انتخاباتی افزود: نباید به مردم حرفهای زیبا زد چون مردم به دنبال سخن های و وعده های زیبا نیستند بلکه دنبال یک ریئس جمهور با غیرت و با اراده و اهل عمل به حرف های و وعده ای خود است .

امام جمعه شهرستان ازنا عنوان کرد: وظیفه اصلی مردم در انتخابات بررسی با دقت و با وسواس برنامه ها و عملکرد ان در زمان مدیرت و مسولئیت نامزد های انتخاباتی است تایک ریئس جمهور اصلح را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام شه چراغی انتخابات را یک فرایند سیاسی بسیار مهم در دنیا دانست وخاطر نشان کرد: شما با یک رای خودتان تاثیر بسیار مهمی در انتخابات دارید، که با یک انتخاب صحیح و با بصیرت ریئس جمهور دلسوز را انتخاب کنیم که در طول دوره ریاست جمهور نامزد منتخب از انتخاب خود پشیمان شویم.

وی در پایان ضمن تبریک نیمه شعبان از سربازان گمنام امام زمان تقدیر کرد که با جانفشانی خودشان امنیت داخل کشور را حفظ می کنند گفت : سربازان گمنام امام زمان دائما با جانفشانی و ایثار خود برای حفظ امنیت در داخل دائما با دشمنان انقلاب درگیر هستند وی افزود این عزیزان در همه حال در حال رصد مرزهای کشور های دیگر هستند تا بتواند امنیت داخل را حفظ کنند

انتهای پیام /ز

ارسال نظرات