خطیب نماز جمعه زابل؛

بعضی ازاپراتورهای تلفن همراه رسماً دزدی می کنند/آبادانی کشور درسایه رفتاربسیجی گونه امکان پذیراست

امام جمعه زابل عنوان کرد: بعضی از اپراتورهای تلفن همراه رسماً دزدی می کنند و کسی هم تا حالا رسیدگی نکرده است
کد خبر: ۸۸۵۵۷۵۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زابل که در مصلی الهمدی (عج) برگزار شد اظهار کرد: در خصوص ربا در بانک ها بعضی از مراجع اشاراتی داشته اند و مقام معظم رهبری هم تاکید داشته اند که بررسی شود بنابراین مسئولین امر در مورد درصد سود و جریمه تاخیر ورود کنند، اینکه مثلا ۲۰ میلیون قرار است وام بدهند، پنج میلیون را در حساب اجباراً نگه می دارند، یعنی در اصل ۱۵ میلیون وام داده می شود و بعد ۲۰ میلیون محاسبه می شود و سپس ۲۰ میلیون را مثلا با ۱۸ درصد سود محاسبه می کنند.

وی در در خصوص تضییع حقوق مردم توسط بعضی از اپراتورهای تلفن همراه ابراز کرد: بنده با صراحت اعلام می کنم که بعضی از اپراتورهای تلفن همراه رسماً دزدی می کنند و کسی هم تا حالا رسیدگی نکرده است، تا مشترک تلفن خودش را به اصطلاح شارژ می کند، فوراً به بهانه هایی بدون اجازه از حسابش بابت بعضی تبلیغات پول کسر میشود، با چه مجوزی اینکار انجام میشود؟ وزیر محترم ارتباطات و مسئولین قوه قضائیه ورود کنند و رسیدگی لازم را داشته باشند.

امام جمعه زابل خاطرنشان کرد: امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت و هشتم شعبان سالروز بزرگداشت شيخ صدوق است که با دعای امام زمان (ع) متولد شد، با تألیفاتش اثرات اهل بیت (ع) را حفظ کرد پس حق بزرگی بر گردن همه ما دارد.

حجه الاسلام و المسلمین کیخا تصریح کرد: يکشنبه ۱۷ اردیبهشت، ۱۰شعبان سالروز تشكيل بسيج سازندگى است ؛ بسیج شغل نیست بلکه اندیشه، تفکر و فرهنگ است، بسیجی یعنی یک فرد مومن با تقوی که تلاش می کند برای خدا و اعتلا و اهتزاز پرچم دین، جایی که جنگ سخت دین، ناموس و میهنش را تهدید می کند لباس رزم به تن وارد می شود حتی اگر به قیمت بذل جان و قطعه قطعه شدن تنش تمام شود و در جایی که دشمن با جنگ نرم ورود کند با سلاح مخصوص این جنگ ورود می کند و در عرصه علم و دانش، فناوری، دانش هسته ای، هوا فضا، تولید و اشتغال، صنعت و معدن، کشاورزی و رسیدگی به محرومان در قالب اردوهای جهادی تلاش ویژه داشته است.

امام جمعه زابل تاکید کرد: بسیجی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال آستین هارا بالا می زند و از تمام استعدادها استفاده می کند، مرد و زن بسیجی در برنامه و وسایل زندگی در هدیه دادن ها، تولید ملی و جنس ایرانی را در اولویت قرار می دهد و اگر همه ما بسیجی باشیم و بسیجی عمل کنیم کشوری آباد زیر پرچم امام زمان (ع) که الان بدست مبارک نایبش هست خواهیم داشت.

وی بیان کرد: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۱ شعبان ولادت باسعادت حضرت على اكبر(ع) ( ۳۳ه ق) و روز جوان است، که در این راستا جوانی بهترین لحظات عمر انسان است و نامگذاری این روز به روز جوان یعنی اینکه جوانان حضرت علی اکبر (ع) را بهترین الگوی خود برای ولایت مداری، تکلیف، توجه به نیازمندان و تهذیب نفس قرار بدهند.

امام جمعه زابل تصریح کرد: دشمن برای جوانان ما برنامه دارد و می خواهد میر حسینی ها و محب علی فارسی ها تربیت و تکرار نشوند، سردار شهید حاج محب علی فارسی یک عزیز، بسیجی، بنده خوب خدای متعال، مجاهد فی سبیل الله،‌ فرمانده، آزاده، جانباز، سردار سرافراز، معلم و پدری دلسوز برای رزمندگان بود.


امام جمعه زابل تاکید کرد: آزاده ی جانباز سردار شهید حاج محبعلی فارسی که به تازگی به قافله شهیدان و دوستان همسنگرش پیوست، فرمانده گردان ۴۰۹ حضرت حمزه سیدالشهداء ( ع)، فاتح قلاویزان و در واقع فاتح قله های عزت و بندگی، معلم بود و جانباز و پاسدار و خوب ببینید در روزهای شعبان روزهای پاسدار جانباز و در ۱۲ اردیبهشت روز معلم تاج شهادت را ملائک بر سر او نهاد.
صیرت افزایی از جمله مهم ترین اهداف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه است

ارسال نظرات