حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

انتخابات در کشور نه بین کفر و اسلام بلکه انتخاب بین صالح و اصلح است

امام جمعه گرمی گفت: انتخابات در کشوربین کفر و اسلام نیست بلکه انتخاب بین صالح و اصلح مطرح است.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۹۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل ازسیفار،حجت الاسلام و المسلمین یداله صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: ادیان اسمانی با دستورات نورانی در قالب ایات و روایات و سیره معصومین برای انسان معرفی شده است.

وی افزود: هر کس دنیا را تابع دین کند در این صورت هم دین و هم دنیای خود را اباد و حفظ خواهد کرد اما اگر کسی برعکس دین را تابع دنیا کند دین و دنیای خود را نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صفری با اشاره به ۱۲شعبان ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: بیکاری جوانان درد بزرگی است و بخاطر همین ازدواج برایشان سخت است و در این دور زمان ازدواج را برای این جوانان بسیار سخت گرفتیم و دولتها در این خصوص شعار زیادی دادند در حالی که نیاز به شعار نیست و بایستی به فکر حل مشکل واقعی اشتغال و ازدواج جوانان باشند و این مشکل را حل کنند.

امام جمعه گرمی ضمن تسلیت شهادت مرزبان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرزداران نیروی انتظامی، عزیزانی که در حفاظت از مرزهای نظام اسلامی جان خود را مظلومانه از دست دادند ما از مسئولان تقاضا داریم و خواستاریم که سریعا عاملاٌن شهادت این عزیزان رادست‌گیر و به سزای اعمال نگنین شان برسانند.

وی افزود: قطعاٌ دولت پاکستان هم مسبب این جنایت بزرگ است که گروه‌های ترویستی آزادنه در خاک این کشور فعالیت می‌کنند این حداقل کاری است که خانواده‌های داغدار این عزیزان و ملت شریف ایران از مسئولان می‌خواهند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در مرزهای کشور نباشیم.

خطیب جمعه گرمی برگزاری این دوره از انتخابات را با اهمیت و مهم دانست و گفت : شرکت گسترده و باشکوه مردم در این صحنه سیاسی، خیلی مهم و ضروری است و باید با حضور خود، حمایت خود از نظام و انقلاب را به دشمنان نشان دهند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و انتخاب اصلح از سوی مردم، گفت: مردم باید شناخت کافی از داوطلبان داشته باشند و با بصیرت و شناخت لازم از سوابق، وابستگی و میزان ولایتمداری نامزدها رای دهند.

وی افزود: انتخابات در کشور بین کفر و اسلام نیست بلکه انتخاب بین صالح و اصلح است.

حجت الاسلام صفری تصریح کرد : مردم به طور معمول، افراد مسوول را نمادی از اسلام و حکومت شیعه می دانند و در نگاه جامعه عملکرد مثبت و منفی اشخاص مسوول و دارای اختیارات ارتباط مستقیم با دین اسلام خواهد داشت و به این ترتیب، اگر اشخاص خوب عمل کنند، اسلام نیز جلوه خوبی در نظر مردم پیدا می کند و اگر بد عمل کنند اسلام جلوه بدی برای مردم پیدا می کند و به همین دلیل، تاکید بر تفکیک عملکرد اشخاص از اسلام است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات، بیان داشت : با وجود حمله دشمنان به اسلام، ایران در راس تمام قدرت های منطقه قرار دارد و به بیانی دیگر، قدرت مطلق منطقه است و حضور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

ارسال نظرات