خبرهای داغ:
ياسر متانت
از آلزایمر سیاسی تا دروغ های انتخاباتی

دروغ های روحانی به مدیران دولتش هم سرایت کرد

رياست آموزش و پرورش گلپايگان در جلسه تقدير از معلمان،تمام زحماتی را که مسئولان و خیران شهرستان برای رشد آموزش و پرورش انجام داده بودند به نام دولت روحانی تمام کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۹۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان به نقل از دیار عالمان، در جلسه ای که برای تقدیر از فرهنگیان گلپایگان در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد، شاهد تبلیغاتی گسترده از جانب مدیر آموزش و پرورش شهرستان برای دولت روحانی بودیم.

حبیب الله جمالی در این جلسه همه زحماتی را که مسئولان و خیران شهرستان برای رشد آموزش و پرورش انجام داده بودند به نام دولت روحانی تمام کرد.

وی همچنین ادعایی را مطرح کرد که موجب تعجب فرهنگیان حاضر در جلسه شد.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان در این جلسه مدعی دو برابر شدن حقوق فرهنگیان شد.

وی همچنین یادآور شد که همه معلمان حاضر در جلسه می توانند این افزایش دو برابری را در فیش های حقوقی خود مشاهده کنند.

حال آنکه با گفت و گو های صورت گرفته با فرهنگیان حاضر در جلسه مشخص شد که این ادعا کذب و خلاف واقعیت است.

معلمان شهرستان با اذعان به اینکه تغییری در فیش های حقوقی آن ها صورت نگرفته، از پرداخت نشدن حق تدریس های سال گذشته نیز گلایه مند بودند.

فرهنگیان حاضر در جلسه با اشاره به اختلاس انجام شده در صندوق ذخیره فرهنگیان، از نابسامانی موجود در وزارت آموزش و پرورش در چند سال اخیر شکایت داشتند.

متأسفانه در جلسه ای که به بهانه تقدیر از فرهنگیان انجام شد، شاهد توهین به درک و فهم این قشر زحمتکش و تاثیر گذار در جامعه بودیم.

اکنون باید این سؤال را پرسید که آقایان با چه حقی در روزی که به نام معلم است، به دنبال جمع کردن رأی برای آقای رئیس جمهور هستند.

آیا نباید در چنین جلساتی به جای دادن وعده های دروغ شاهد حل مشکلات این قشر فهیم باشیم؟!

متاسفانه در این جلسه چیز مفیدی عاید معلمان عزیز نشد و تنها از تریبون آن ها برای تبلیغات استفاده شد؛ چیزی که این روزها در کشور بسیار شاهد آن هستیم.

حال باید دید آیا بیان این دروغ ها و دادن وعده های خلاف واقعیت و یا افتتاح های الکی می تواند به کمک روحانی بیاید و از تک دوره ای شدن دولتش جلوگیری کند؟!

ارسال نظرات
آخرین اخبار