مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):

مردم دلداده نظام و ارزشهای اسلامی هستند

مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم و هفته عقیدتی سیاسی در حسینیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۱۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم بزرگداشت مقام شامخ معلم به همت حوزه بسیج دانش آموزی فاطمیه(سلام الله علیها) در محل حسینیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، به تشریح اهمیت رسالت معلمان و مربیان در جامعه پرداخت.

حجت الاسلام کریم سرافراز، به تأسی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خدمت شهید مطهری به نسل جوان و زدودن تفکرات التقاطی از سطح جامعه و دانشگاه ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: آثار این شهید بزرگوار بی استثناء خوب است و مورد نیاز نسل جوان امروز می باشد.

حجت الاسلام سرافراز در جمع فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بسیجی، اظهار کرد: صفات شاخص شهید مطهری مانند؛ نظم، آینده نگری، شجاعت، قاطعیت، تزکیه نفس و ویژگی های بارز اخلاقی و رفتاری این معلم شهید باید الگوی معلمان و مربیان ما در همه زمان ها قرار گیرد.

وی، به مسئله انتخابات نیز اشاره کرد و بصیرت افزایی در سطح جامعه برای حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اعم از؛ حماسه بزرگ دفاع مقدس، خنثی سازی توطئه ها و فتنه های عظیم دشمنان داخلی و خارجی، حضور باشکوه در مناسبت های ملی و مذهبی و همچنین انتخابات مختلف بیانگر دلدادگی مردم به انقلاب و آرمان ها و ارزش های والای اسلامی است.

گفتنی است:‌در این همایش از فرماندهان برتر واحدهای مقاومت دانش آموزی در اجرای برنامه های ابلاغی تجلیل شد.

ارسال نظرات