به خدا اعتماد داشته باشیم؛ کد خدا کیست؟!

، فراخوان 4 ساعته گردان بیت المقدس حوزه امام خمینی (ره) مهردشت همراه با سخنرانی، "سعیدی" از پیشکسوتان بسیجی جهت افزایش بصیرت و آگاهی بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۶۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، فراخوان 4 ساعته گردان بیت المقدس حوزه امام خمینی (ره) مهردشت همراه با سخنرانی، "سعیدی" از پیشکسوتان بسیجی جهت افزایش بصیرت و آگاهی بسیجیان برگزار شد.

سعیدی با بیان اینکه انتخابات در کشورهایی که ادعای دموکراسی دارند برگزار می شود گفت: با گذشت حدود چهار دهه از انقلاب حدود 38 انتخابات در کشور برگزار شده است. انتخابات در کشور ما به معنای واقعی برگزار می شود. مقام معظم رهبری می فرمایند بنده بر سر انتخابات به هیج وجه کوتاه نمی آیم. ایشان می فرمایند مشارکت حداکثری، یعنی این که همه بیاییند و به هر کس دلشان می خواهد رای بدهند حتی اگر نامزد مورد نظر ما انتخاب نشود. دلیل مشارکت حداکثری این است که نظام با آن مقبولیت و مشروعیت می یابد و مشخص می شود مردم پشت این نظام هستند.

سعیدی در ادامه افزود: ما در دنیا قدرتمان مردمان هستند خیلی از کشور ها قدرتشان بمب است خیلی ها قدرتشان ثروتشان است. مقام معظم رهبری فرمودند: بعضی ها می گویند سایه جنگ را برداشتیم نه خیر سایه جنگ را مردم برداشتند. ما هر کجا بیاییم راهپیمایی سایه جنگ برداشته می رود، هر کجا بیاییم پای صندوق رای سایه جنگ برداشته می شود.

سعیدی خاطر نشان کرد: خدا را شکر مردم ایران با بصیرت اند فقط باید آن ها را راهنمایی کرد. مقام معظم رهبری می فرمایند حفظ نظام اسلامی از نماز واجب تر است. یعنی چه؟ یعنی این که رای دادن ما ثواب دارد چرا که باعث مقبولیت نظام می شود. یعنی خونی که شهدا ریخته اند را حفظ کردن، یعنی به نظام استحکام بخشیدن. شما نیازی نیست که بروید سوریه و عراق با تکفیری ها بجنگید شما همین که بیایید پای صندوق رای از کشور مراقبت کرده اید.

سعیدی اضافه کرد: در انتخابات باید آرامش باشد. اگر در سال 88 آن فتنه بر پا نمی شد بهترین فرصت ما به تهدید تبدیل نمی شد و دیگر نیازی به برجام نبود. انتخابات برای کشور ها فرصت است و نباید گذاشت آن را به تهدید تبدیل کنند. این همه افرادی که رفتند برای ریاست جمهوری اسم نوشتند از قانون اساسی بی اطلاع هستند یکی از شرایط نام نویسی دانستن قانون اساسی است، قانون اساسی می گوید فرد باید رجل سیاسی باشد ؟!.

سعیدی در پایان بیان کرد: ما در کشور دو جریان داریم که از بین این 6 نامزد انتخاباتی از هر دو جریان حضور دارند. تفکرات این دو جریان بدین صورت است که یک جریان می گوید ما عقلانی هستیم جریان مقابل می گویند ما انقلابی هستیم، یک جریان نگاهش به درون است جریان دیگر نگاهش به خارج کشور ، یک جریان مردمی است و مردمی زندگی کردن جریان دیگر تجملاتی و پادشاهانه زندگی کردن که نمونه های آن در سفر ها هویداست. یک جریان غرب گرا ست جریان دیگر به خدا اعتماد دارد جریان مقابل به کد خدا، یک جریان می گوید دنیا دنیای مذاکره است نه موشک! اگر دنیا دنیای موشک نیست پس چرا الان آمریکا دارد سامانه های مو شکی اش را در کره جنوبی مستقر می کند؟!! کد خدا کیه؟ حزب الله لبنان 33 روز مقاومت می کند و پیروز می شود کد خدا کجاست؟ کد خدا مرد. مقام معظم رهبری فرمودند اگر از دشمن می ترسید بهانه اش را روی مردم نیندازید.

این مراسم با قرعه کشی و اهدا جوایز به برخی بسیجیان به پایان رسید.


ارسال نظرات