موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی شهرستان ری حمایت می شوند

خبرگزاری بسیج: دومین نشست هم اندیشی موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی شهرستان ری با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۴۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این نشست، سید محمد موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری بر تقویت، توسعه و حمایت از فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی توسط موسسات تاکید کرد و افزود: این نهاد های غیر دولتی در صورت اجرای برنامه های تاثیرگذار، از حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: موسسات بازوهای اجرایی در حوزه فرهنگ و هنر هستند و نقش موثر و سازنده ای در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری دارند.

وی با اشاره به اینکه توازن فرهنگی در بخش های مختلف شهرستان وجود ندارد، یادآور شد: حجم فعالیت های فرهنگی و هنری در مرکز با سایر بخش های دور تر از مرکز، قابل مقایسه نیست و باید این فاصه کاهش یابد تا همه مردم خدمت فرهنگی متوازن را مشاهده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، حمایت از طرح های فرهنگی و هنری قابل اجرا را در دستور کار این اداره بیان کرد و افزود: برنامه هایی چون توسعه فرهنگ کتابخوانی، تقویت سبک زندگی ایرانی اسلامی، آموزش مهارت های زندگی، کاهش اعتیاد و طلاق، بزرگداشت ها و نکوداشت های مشاهیر ری در اولویت هستند.

در ادامه مدیران موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی نیز نظرات خود را پیرامون طرح ها و نحوه همکاری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را بیان کردند.

ارسال نظرات