خبرهای داغ:

تلاش دشمن در جهت نابودی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است

معاون هماهنگ‌كننده نیروی انتظامی فارس تأكید كرد كه دشمنان انقلاب اسلامی در صدد هستند تا از طریق جنگ نرم و با ورود به عرصه فرهنگ به جوانان ما آسیب‌هایی را وارد كرده تا این فرهنگ و تمدن را به نابودی بكشانند.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۸۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
سرهنگ ناصر كشاورز، معاون هماهنگ‌كننده نیروی انتظامی فارس  در همایش رابطین اجتماعی اداره‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد این استان ضمن هشدار نسبت به تلاش‌های دشمنان در عرصه‌های گوناگون گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در صدد هستند تا از طریق جنگ نرم و با ورود به عرصه فرهنگ به جوانان ما آسیب‌هایی را وارد كرده تا این فرهنگ و تمدن را به نابودی بكشانند.

وی با بیان اینكه آگاه‌سازی و آموزش همگانی تنها با مشاركت عمومی مردم و تلاش همه سازمان‌ها و نهادها قابل دست‌یابی است، لزوم توجه بیشتر به این مقوله را یادآور شد.

معاون ناجای استان فارس گفت: یكی از مأموریت‌های نیروی انتظامی پیشگیری اجتماعی از جرم به‌شمار می‌رود، این مأموریت بر عهده معاونت اجتماعی پلیس گذاشته شده است.

كشاورز ادامه داد: در سال‌های اخیر تلاش بر این بوده است كه با مشاركت ادارات، نهادها و سازمان‌ها با رویكرد پیشگیری اجتماعی از جرم برای كاهش آسیب‌های اجتماعی مانند آسیب‌های ناشی از اعتیاد، فضای مجازی و حجاب اقدامات مؤثری انجام شود.

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینكه این موضوع ممكن نمی‌شد مگر با همكاری تمام سازمان‌های متولی پیشگیری از جرم، گفت: استقبال عمومی، اعتماد مردم و همكاری مؤثر سازمان‌ها از موارد هموار كننده این مسیر است.

كشاورز گفت: امروزه اقدامات سلبی از طریق برخورد قانونی گرچه مؤثر و بازدارنده است لیكن با پیشگیری اجتماعی از جرم از طریق جلب مشاركت عمومی می‌توان در طولانی مدت به كاهش جرایم دست یافت.

وی با بیان اینكه پلیس امروزه با رویكرد جامعه و اجتماع محور جلوگیری از وقوع جرم و كاهش آسیب‌های اجتماعی را دنبال می‌كند، گفت: در بسیاری از جوامع به كودكان در مهد كودك و دبستان مهارت‌های زندگی را آموزش می‌دهند و این آموزش در سنین نوجوانی و جوانی مؤثر واقع شده و یك جامعه ایده آل را فراهم می‌كند.

كشاورز افزود: انتظار این است كه مسئولانن و رابطان اجتماعی سازمان‌ها و نهادها با مشاركت خود برای تحقق پیشگیری اجتماعی از جرائم گام بردارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها