به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی؛

غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدای گمنام شهر گوجان

فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۱۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بمناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در مراسمی فرمانده سپاه ناحیه فارسان، مسئول نماندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از کارکنان سپاه ناحیه فارسان با حضور برسر مزار مطهر شهدای گمنام شهر گوجان، ضمن قرائت فاتحه به عطر افشانی و گلباران مزار این شهدای والامقام پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در آیین غبار روبی مزار شهدای گمنام شهر گوجان، گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه و رسم و سیره شهدا باشیم.

سرهنگ پاسدار موسی انصاری، بر ضرورت ادامه راه شهدا تاکید کرد و افزود: امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدا است و تجدید بیعت با شهدا و ادامه راه شهیدان و دفاع از ارزش ها باید در سرلوحه کارها باشد.

وی، شهدا را چشم و چراغ راه آینده ملت ایران دانست و افزود: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است.

انصاری، خاطرنشان کرد: شهدا با ایثارگری ها و جانفشانی های خود چنان حماسه ای خلق کردند که انسان را متحیر می کند، که امید است با انجام وظایف و تکالیف قانونی خود در محضر شهدا شرمنده نشویم و با پیروی از شهدا در کلیه امور موفق و سربلند شویم.


ارسال نظرات