خبرهای داغ:

ساخت تقاطع غیر همسطح ورودی شوش با دستور استاندار خوزستان کلید خورد

استاندار خوزستان گفت:عملیات ساخت تقاطع غیر همسطح ورودی شهر شوش با مشارکت استانداری و اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آغاز می شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۲۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان، "غلامرضا شریعتی"در نشست بررسی روند اجرای این طرح در محل فرمانداری شوش افزود:تقاطع غیر همسطح ورودی شوش با طراحی جدید و زیبا مورد موافقت قرار گرفته و هماهنگی لازم در شورای ترافیک استان خوزستان صورت گرفته است ضمن اینکه اعتبار این طرح از سوی اداراه کل راه و شهرسازی،سازمان برنامه و بودجه و شهرداری شوش تامین می شود.

وی گفت:تقاطع غیر همسطح چهار راه شوش با مشارکت 40 درصدی استانداری ، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با 40 درصد و شهرداری شوش با سهم 20 درصد ساخته شود.

شریعتی افزود:برای تخریب پل فعلی چهار راه شوش در مسیر جاده سراسری شوش - اهواز ، احداث زیرگذر ، زیرسازی و روسازی محل تقاطع غیر همسطح 240 میلیارد ریال هزینه می شود.


استاندار خوزستان همچنین در خصوص طرح توسعه حرم دانیال نبی(ع) نیز گفت:با توجه به کندی طرح توسعه حرم 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارت نفت به این طرح اختصاص یافته که قرار است 15 میلیارد ریال دیگر نیز از محل منابع استانی تامین شود تا این طرح به صورت جدی فعال بشود .

وی خطاب به پیمانکار این طرح نیز گفت:اگر پیمانکار طرح را تا پایان سال به اتمام برساند تمام مطالبات وی پرداخت خواهد شد.

استاندار خوزستان همچنین در رابطه با مدرسه پیش دانشگاهی در مرکز شهر شوش که چندی سالی است نیمه کاره رها شده گفت:با تامین اعتبار این طرح آموزشی مجددا فعال خواهد شد.

وی گفت:تعریض پل شهید ناجیان نیز با تاکید بیشتر از سوی پیمانکار شتاب گرفته است تا مشکل تردد مردم و کاروان راهیان نور به منطقه عملیاتی فتح المبین برطرف شود.

نشست بانخبگان و جوانان ،همچنین دیدار با خانواده شهید خدادادی (مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان) از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندارخوزستان به شهرستان شوش بود.

معاونان برنامه ریزی و عمرانی و تعدادی از مدیران کل استان خوزستان ، استاندار را در این سفر همراهی کردند.

رضا نجاتی فرماندار شوش نیز گفت: پل ناجیان که در زمان جنگ تحمیلی بر روی رودخانه کرخه ایجاد شده و شوش را به یکی از بخش های مهم شهرستان که عمده ترین زمین های کشاورزی ، طرح 550 هزارهکتاری مقام معظم رهبری و مسیر تردد کاروان های راهیان نور در آن واقع می باشد یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی شهرستان شوش است که روزانه وسایل نقلیه زیادی از روی آن عبور می کنند ضمن اینکه این پل شهرستان شوش را به استان ایلام متصل می کند.

"نجاتی" با اشاره به اینکه قسمتی از کار تعریض این پل توسط پیمانکار مربوطه انجام شده و عرشه آن نیز در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز آماده شده است گفت: ادامه روند کار نیز طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به پل روگذر نظام مافی اظهار کرد: ساخت این پل یکی از درخواست ها ومطالبات به حق مردم شهرستان شوش می باشد.

"نجاتی” با اشاره به اینکه پل رو گذر نظام مافی در ضلع شمالی بیمارستان نظام مافی و بر روی جاده ی ترانزیتی اهواز به اندیمشک ساخته خواهد شد گفت: این پل شرق و غرب شوش را به هم متصل می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها