دادستان اردبیل:

مقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی اردبیل تشدید می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با سوءاستفاده‌کنندگان از اراضی ملی و منابع طبیعی اردبیل برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود تا از هرگونه دست‌درازی به اراضی ملی جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیماردبیل، ناصر عتباتی در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی منابع طبیعی استان اردبیل اظهارداشت:‌ در حال حاضر وضعیت استان در زمینهمقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی مطلوب و مناسب بوده و اقدامات خوب و قابل توجهی در استان در این زمینه انجام شده است.

وی با تاکید بر تداوم و استمرار برنامه‌هایمقابله با تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در استان بیان کرد: در این زمینه دادستانی اردبیل اهتمام و عزم جدی داشته و همچون سال گذشته با سوءاستفاده‌کنندگان از اراضی ملی و منابع طبیعی استان برخورد قاطع و قانونی انجام می‌شود تا از هرگونه دست‌درازی به اراضی ملی جلوگیری شود.

عتباتی هماهنگی با استانهای همجوار را به منظور نظارت و مقابله با متصرفان و مخربان در محدوده مرزهای استان ضروری دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در این حوزه با انجام تعاملات لازم بتوانیم اقدامات اساسی را انجام داده و با رفتارهای غیرقانونی در این زمینه با شناسایی به‌موقع موارد تخلف، برخوردهای لازم را داشته باشیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز در این جلسه با تشریحاولویت‌های حفظ و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان اردبیل گفت: اولویت اصلی در این حوزه توجه به امر پیشگیری در زمینه تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی بوده که در این راستا برنامه‌ریزیهای لازم انجام می‌شود.

یوسف خدادادی با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای مردمی در زمینه پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی در استان اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد در این زمینه و در راستای افزایش سطح آگاهی و اطلاعات مردم نقش مهمی دارند و می‌توانند با اجرای برنامه‌های مختلف مردم را نسبت به این امر حساس کنند.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل از برخورد با متخلفان در اراضی ملی و طبیعی استان در راستای صیانت از منابع طبیعی در اردبیل خبر داد و افزود: انتظار می‌رود برای پیشگیری از تخریب اراضی ملی مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار