رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

مدیران جمعیت هلال احمر در کنار داوطلبان هستند

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: مدیران و نیروهای ستادی جمعیت هلال احمر در کنار داوطلبان هستند.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۹۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از فارس ، مرتضی سلیمی در مراسم اختتامیه اردوی منادیان صلح در سرعین تصریح کرد: سیاست جمعیت هلال احمر این است که در راستای توان افزایی و ایجاد نشاط در بین امدادگران ونجاتگرانحرکت کند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی در شرایط سخت به کمک هموطنان می‌شتابند، ادامه داد: برنامه ما است که نیروهای عملیاتی را از نظر سخت افزاری و نرم افزاری مجهز و بروزرسانی کنیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: حدود 10 روز قبل از برگزاری اردوی منادیان صلح، به جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داده شد که میزبان این اردو هستند و آنها با وجود کمی وقت به نحو مطلوب میزباننجاتگرانبودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه میزبانی ازنجاتگرانمایه مسرت است، گفت: این سومین دوره‌ای است که اردوی تیم‌های امداد و نجات کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

بهرام غیبی اظهار کرد: استان اردبیل آماده میزبانی از اردوهای ملی در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه طول مسیر جنگل نوردی 24 کیلومتر بود، اضافه کرد: حدود 250 نفر ازنجاتگرانکشور در این اردوی آموزشی و تفریحی حضور داشتند.

مدیر کل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: هر جا سخن از حوادث طبیعی و غیر طبیعی به میان می‌آید، حرف از جمعیت هلال احمر و کمک آنها می‌شود، اظهار کرد: امدادگران ونجاتگرانجمعیت هلال احمر مسئولیت سنگینی برای نجات هموطنان دارند.

مسعود امامی یگانه ادامه داد: در مورد سنگینی مسئولیت امدادگران ونجاتگرانهمین بس که کار آنها وقت و بی‌وقت نمی‌شناسد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی در کنار تامین تجهیزات سبب شتاب بخشی به عملیات امدادی می‌شود.

ارسال نظرات