مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان :

برگزاری همایش روشنگری نفوذ دشمن در حوزه زن

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان از برگزاری همایش روشنگری نفوذ دشمن در حوزه زن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۶۶۴۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان مریم سپهوند در جلسه با اقشار مختلف بسیج که ظهر امروز در سالن جلسات سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان برگزار شد اظهار داشت : زن به عنوان یکی از مؤثرترین افراد در جامعه نقش مهمی در تربیت نسل‌های آینده دارد لذا در مرحله اول برنامه‌ریزی دشمن برای نفوذ قرار دارد؛ چرا که مورد حمله قرار دادن زن به عنوان راس و محور کانونی خانواده، کل نظام خانواده را منحل و در گام‌های دیگر به فروپاشی نظام‌های دینی و سیاسی جامعه دست پیدا خواهند نمود.

وی افزود : اما نفوذ در حوزه زنان و خانواده به چه معناست و چه مصادیقی را شامل می‌شود؟ شاید بتوان نفوذ واقعی در عرصه زنان و خانواده را تبعیت کشور هدف از استانداردهای فرهنگی کشور یا فرهنگ یا ساختار نفوذگر دانست.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد : سبک زندگی، سبک مصرف کالا و مایحتاج خانه، سبک پوشش، نوع فرهنگ و روابط اجتماعی در داخل و خارج از خانه از جمله نشانه‌هایی است که تبعیت از فرهنگ و شاخصه‌های کشور نفوذگر به معنای نفوذ واقعی خواهد بود.

وی بیان کرد : در این پروسه، جامعه هدف رفتار دلخواه مهاجم را با کمترین هزینه انجام می‌دهد. بی‌دلیل نیست که بیشترین سرمایه‌گذاری‌ها در نفوذ، از دل جامعه هدف صورت می‌گیرد و لذا نیاز نیست که مهاجم هزینه‌های زیادی برای این کار پرداخت نماید. خاصیت نفوذ این است که از تمام ظرفیت‌ها و امکانات سیستم هدف برای رسیدن به مقاصد خود استفاده می‌کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه بحث نفوذ دشمن در حوزه زن و خانواده ابعا مختلفی دارد گفت : دشمن با شگرد ها و رویکرهای مختلف وارد این سیاست می شود و باعناوین مختلف سعی دارد در این حوزه عظیم تاثیرگذارد باشد.

سپهوند افزود: در حال حاظر دشمن تمام سعی خود را بر این معطوف کرده است تا زن را از آرمانها ی اسلامی و رسالتش اصلی آن که بحث خانواده؛ تعلیم وآموزش فرزندان است دور کند و فاصله بدهد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف بسیج جامعه زنان آگاه سازی و بصیرت افزایی حوزه زنان است خاطر نشان کرد: در همین راستا بسیج جامعه زنان همایشی را تحت عنوان نفوذ دشمن در حوزه زن و خانواده برگزار خواهد کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد : این همایش روز سه شنبه 19 اریبهشت سال جاری راس ساعت 9 صبح در حسینیه ثارالله  برگزار خواهد شد.

وی افزود : سخنران این همایش سر کار خانم فروغ زمان تجلی تهرانی از محقق ؛پژوهشگر ؛ نوسینده در حوزه زنان است و همچنین نسب به مسائل روز آگاه و آمادگی پاسخ گویی به سولات خواهران را دارند.

انتهای پیام /z

ارسال نظرات